וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולנו כרים": נמשכים החיפושים אחר בן השבע שנחטף מקלנסווה

במשטרה ממשיכים במצוד אחר חוטפיו של כרים ג'מהור בן ה-7 שנחטף מפתח ביתו. בכלי תקשורת ערביים דווח כי הילד מוחזק ברמאללה ומתנהל משא ומתן להשבתו. במשטרה לא שללו את האפשרות שהועבר לכאורה לרשות הפלסטינית

עריכה: יאיר דניאל

המשטרה ממשיכה הערב (רביעי) בחיפושים למציאת כרים ג'מהור, הילד בן השבע מקלנסווה שבאזור השרון שנחטף אתמול מפתח ביתו לעיני אחיו על ידי שני רעולי פנים. בסרטון שהותר לפרסום הערב נראה רעול פנים כשהוא נחטף ומוכנס בכוח למכונית מאזדה. לפי התיעוד, לפחות שני בני אדם השתתפו בחטיפה.

במקביל המשטרה ממשיכה במצוד אחר חוטפיו של ג'מהור. במשטרה סבורים כי המניע לחטיפה הוא ניסיון לסחוט את בני משפחתו במיליון שקלים. האב סיפר כי דרשו ממנו ארבעה מיליון שקלים עבור הילד. בשעות הבוקר עשרות בני אדם נחקרו.

כלי תקשורת ערביים דיווחו הערב כי הילד נמצא בריא ושלם ברמאללה שברשות הפלסטינית. על פי דיווחים אלה, מתנהל משא ומתן להשבתו. במשטרה לא שוללים את האפשרות שג'מהור הועבר לשטחי הרשות הפלסטינית, אבל לא יודעים בשלב זה על משא ומתן שמתנהל לשחרורו או היכן הוא מוחזק בדיוק. בתוך כך, במסגדים בקלנסווה הוכרז כי הילד נמצא וכי הוא מוחזק בתחנת המשטרה - אך במשטרה הכחישו בתוקף גם את הדיווחים הללו.

כרים ג?מהור בן 7 מקלנסווה, אשר נחטף מאזור המשולש. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
במשטרה סוברים כי חטיפתו נועדה לניסיון סחיטה. כרים/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

היום הותר לפרסום תיעוד חטיפתו של ג'מהור, שלפיו נראה כי לפחות שני בני אדם לקחו בה חלק, בהם רעול פנים ואדם נוסף שהכניסו אותו בכוח למכונית מאזדה. מאז אתמול בצהריים הציבה המשטרה מחסומים וערכה חיפושים באזור המשולש. במקביל תיק החקירה הועבר לימ"ר (יחידה מרכזית) מרכז ומתנהל במישור המודיעיני.

במשטרה סבורים כי המניע לחטיפה הוא ניסיון לסחוט את בני משפחתו במיליון שקלים. האב סיפר כי דרשו ממנו ארבעה מיליון שקלים עבור הילד. מוקדם יותר אמר אביו בשיחה עם וואלה! NEWS: "שלחו לי אנשים, דרשו כסף, ואני לא משלם כסף. לא עצמנו עין כל הלילה. אי אפשר לישון כשלא יודעים מה עלה בגורל הילד, אנחנו מחכים למשטרה שתפעל".

עוד באותו נושא

תיעוד: רעול פנים מזנק על בן השבע מקלנסווה - וחוטף אותו

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך ההפגנה לשחרורו של כרים, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

עשרות השתתפו בהפגנה בקלנסווה מול תחנת המשטרה במחאה על "אזלת ידה של משטרת ישראל" בהשבתו של ג'מהור. בין היתר הם קראו קריאות ונשאו שלטים שבהם נכתב: "כולנו כרים".

בשעות הבוקר עשרות בני אדם נחקרו. גורם בכיר במשטרה אמר כי "חטיפת הילד היא חציית קו בעולם הפשע הישראלי, הן היהודי והן הערבי. העובדה כי גורמים עברייניים החליטו לבצע מעשה סחיטה וגביית כסף באמצעות חטיפת ילד היא בגדר חציית כל הקווים האדומים גם בראייה העבריינית".

ראש עיריית קלנסווה, עבד אלבאסט סלאמה, אמר: "אני לא יודע איך אימא יכולה לישון בלילה כשהבן שלה נחטף ואיך המשפחה יכולה לישון בכלל. ניסיתי לדמיין מה עובר לאימא בראש כשיש לה בן חטוף, מה חושבים האחים. מה קורה עם הילד, איך הוא, איפה הוא מוחזק, איך מתייחסים אליו ואיך הוא יחזור. אז אני בעצמי כל הזמן אצל המשפחה. בא והולך".

נחטף מפתח ביתו- תיעוד: רעול פנים הגיח מרכב וחטף את הילד כרים ג'ומהור, בן ה-7 בסמוך לביתו בשרון. אתר רשמי
מתוך תיעוד חטיפתו של כרים/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully