וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: רעול פנים מזנק על בן השבע מקלנסווה - וחוטף אותו

המשטרה התירה לפרסם את הסרטון שבו נראית חטיפת הילד על ידי רעול הפנים בפתח ביתו שביישוב קלנסווה. השוטרים ממשיכים במצוד אחר חוטפיו במסגרת האירוע שלפי החשד הרקע לו הוא ניסיון סחיטה של האב

עריכה: יאיר דניאל

תיעוד של חטיפתו של כרים ג'מהור, הילד בן השבע מקלנסווה, הותר היום (רביעי) לפרסום. בסרטון נראה רעול פנים כשהוא נחטף ומוכנס בכוח למכונית מאזדה. לפי הסרטון, לפחות שני בני אדם השתתפו בחטיפה.

במקביל המשטרה ממשיכה במצוד אחר חוטפיו של ג'מהור. במשטרה סבורים כי המניע לחטיפה הוא ניסיון לסחוט את בני משפחתו במיליון שקלים. האב סיפר כי דרשו ממנו ארבעה מיליון שקלים עבור הילד. בשעות הבוקר עשרות בני אדם נחקרו.

מאז החטיפה אתמול בצהריים הציבה המשטרה מחסומים וערכה חיפושים באזור המשולש. במקביל תיק החקירה הועבר לימ"ר (יחידה מרכזית) מרכז ומתנהל במישור המודיעיני.

נחטף מפתח ביתו- תיעוד: רעול פנים הגיח מרכב וחטף את הילד כרים ג'ומהור, בן ה-7 בסמוך לביתו בשרון. אתר רשמי
מתוך תיעוד החטיפה/אתר רשמי

גורם בכיר במשטרה אמר כי "חטיפת הילד היא חציית קו בעולם הפשע הישראלי, הן היהודי והן הערבי. העובדה כי גורמים עברייניים החליטו לבצע מעשה סחיטה וגביית כסף באמצעות חטיפת ילד היא בגדר חציית כל הקווים האדומים גם בראייה העבריינית".

עשרות השתתפו בהפגנה בקלנסווה מול תחנת המשטרה במחאה על "אזלת ידה של משטרת ישראל" בהשבתו של ג'מהור. בין היתר הם קראו קריאות ונשאו שלטים שבהם נכתב: "כולנו כרים".

עוד באותו נושא

אביו של הילד שנחטף: "לפני שנעלם שלחו לי אנשים ודרשו כסף"

לכתבה המלאה
כרים ג?מהור בן 7 מקלנסווה, אשר נחטף מאזור המשולש. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
הילד שנחטף/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

אביו של כרים אמר היום בשיחה עם וואלה! NEWS כי לפני היעלמות בנו קיבל איומים. "שלחו לי אנשים, דרשו כסף, ואני לא משלם כסף". לדבריו מאז היעלמות בנו עברו שעות קשות על המשפחה: "לא עצמנו עין כל הלילה. אי אפשר לישון כשלא יודעים מה עלה בגורל הילד, אנחנו מחכים למשטרה שתפעל".

"אני לא יודע איך אמא יכולה לישון בלילה כשהבן שלה נחטף ואיך המשפחה יכולה לישון בכלל", אמר ראש עיריית קלנסווה עבד אלבאסט סלאמה. לדבריו, גם הוא מתקשה להירדם לאחר היעלמות הילד. "ניסיתי לדמיין מה עובר לאמא בראש כשיש לה בן חטוף. מה חושבים האחים. מה קורה עם הילד, איך הוא. איפה הוא מוחזק, איך מתייחסים אליו ואיך הוא יחזור. אז אני בעצמי כל הזמן אצל המשפחה. בא והולך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך ההפגנה מול תחנת המשטרה בקלנסווה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד הוסיף סלאמה כי "גם עבריינים יש להם אתיקה של התנהגות אבל אלה כמובן פראי אדם". לדברי ראש העיר, "לחטוף ילד בן שש - זה מקומם, זה מזעזע ואני תמה ושואל איפה המשטרה ומה היא עושה ואיפה המדינה. הייתי רוצה לראות מדינה עומדת על רגליה ומתגייסת לאתר את הילד, כמו במקרה של הילד אורון ירדן. כנראה שמרוב שאנחנו רואים קשיים ואסונות כל דבר נעשה כאילו לגיטימי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully