וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הימנעו מלהפיץ: גל שמועות שקריות על התאבדותה של ענבל אור

הדיווחים בקבוצות ווטסאפ ופייסבוק בנוגע להתאבדות יזמית הנדל"ן, שנמצאת בעיצומו של המשפט המתנהל נגדה, אינם נכונים. גל השמועות מגיע לאור שורה של סרטונים שנויים במחלוקת שהעלתה אור לעמוד הפייסבוק שלה בשבוע האחרון

גל שמועות שוטף את הארץ באשר למצבה של יזמית הנדל"ן ענבל אור. הבוקר, הופצה הודעה ברשתות החברתיות ובקבוצות הווטסאפ לפיה ענבל אור שמה קץ לחייה כאשר קפצה אל מותה. השמועה השקרית מגיעה על רקע שורה של סרטונים שהעלתה אור לעמוד הפייסבוק שלה, שלכאורה מעידים על המצב הנפשי הרגיש בו היא שרויה. כמו כן, אתמול, הופצו סרטונים אינטימיים של היזמית בקבוצות הוואטסאפ.

השורה הראשונה בהודעה הבדויה שהופצה החלה במשפט "הכתובת הייתה על הקיר. אשת הנדל"ן ענבל אור שמה קץ לחייה", המשיכה את גל הציוצים בטוויטר של אנשים שקראו לרשויות הרווחה ובריאות הנפש להתערב ולסייע לה, על מנת להמנע ממקרה דומה לזה של דודו טופז ששם קץ לחייו. בהמשך ההודעה שהופצה נכתב כי המשפחה ביקשה לכאורה לתת כבוד אחרון ולמחוק את הסרטונים. והמשיך לצטט לכאורה את אמה של ענבל אור שמבקשת לחשוב על שלושת ילדיה.

הודעה שקרית ענבל אור. צילום מסך
הודעה שקרית ענבל אור/צילום מסך

לצד ההודעות בווטסאפ וברשתות החברתיות קראו אנשים למחוק את הסרטונים האחרונים שהפיצה ענבל אור בעצמה, ולהפסיק השימוש הציני בה ובמצבה ללעג. ההודעות המזויפות כבשו את הרשת בשעות האחרונות, והופץ גם עמוד מזויף של אחד מאתרי החדשות, המדווח במבזק על מותה של יזמית הנדלן.

המשטרה חידדה אתמול בהודעה שהפיצה לכלי התקשורת, כי "הפצת סרטונים המתמקדים במיניות ומופצים ברשתות חברתיות ואפליקציות מסרים אינה חוקית. ברצוננו להתריע כי הפצה, שיתוף, העברה וכל סוג של שליחה אחרת של חומר מסוג זה אסורה".

ענבל אור בבית המשפט תל אביב 13.7.2016. ניב אהרונסון
שמועות שקריות. ענבל אור/ניב אהרונסון
  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully