וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל נפצע בינוני ברגלו מפליטת כדור במהלך תרגיל בבסיס בדרום

11.7.2018 / 0:15

החייל פונה לטיפול בבית החולים סורוקה והרקע לאירוע ופרטיו אינם ידועים. בשבוע שעבר גזר בית המשפט הצבאי 18 חודשי מאסר על לוחם דובדבן שירה למוות בחברו ליחידה שחר סטרוג

בסיס האימונים של חטיבת הצנחנים, שנמצא ליד קיבוץ שומריה שבגב יוני 2017. לירון מולדובן, מערכת וואלה!
פרטי האירוע לא ידועים/מערכת וואלה!, לירון מולדובן

חייל צה"ל נפצע אמש (שלישי) באורח בינוני ברגלו מפליטת כדור במהלך תרגיל בבסיס בדרום. הוא פונה לבית החולים סורוקה. הרקע לאירוע ופרטיו לא ידועים.

בשבוע שעבר גזר בית המשפט הצבאי ביפו 18 חודשי מאסר על נ', לוחם דובדבן שירה למוות בחברו ליחידה שחר סטרוג. בנוסף, נגזרו עליו 12 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים על עבירת ההריגה, וחצי שנה נוספת על תנאי על עבירת משחק בנשק. גזר הדין ניתן לאחר שיומיים קודם לכן הוצג לבית המשפט ביפו הסדר הטיעון שגובש. נוסף על כך, הוא יורד לדרגת טוראי.

נ' מלווה בעורכי דינו לקראת גזר דינו בבית המשפט הצבאי, יפו. מערכת וואלה! NEWS
נ' שירה בחברו שחר סטרוג בבית המשפט, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS

"כיוונו של אקדח למרכז גופו של אדם מבלי לבדוק אם מותקן בו תותב הוא פגיעה חמורה בערכי האדם", אמרו השופטים בדיון. "סבלו של הנאשם ניכר ומשמעותי גם הוא. תיוג מעשיו בעבירה של הריגה והענישה הממשית שהוצעה בהסדר עונים על ההרתעה הנדרשת", נאמר בנוסף, בהתייחסם של השופטים להסדר טיעון.

"האסון גרם לזעזוע גם למשפחתו של נ', עקב האסון הוא שרוי במצב קשה פוסט טראומטי, סובל מקשיי שינה ומביע חרטה על מעשו, לפני שבועיים ניסה לפגוע בעצמו", נאמר בדיון. "נ' אמר על אהבתו לשחר ולהצער על כאבם של בני משפחת סטרוג, הוא מקווה שבעתיד יוכלו לסלוח לו. נ' סבר שבנשקו מותקן תותב, השניים נעמדו זה מול זה ושלפו את נשקיהם, באקדחו של המנוח היה תותב באקדחו האישי של הנאשם ללא תותב. הנשק כוון למרכז מסת הגוף של המנוח, ולדבריו כך עשה גם המנוח. בשלב זה דרך וסחט את ההדק".

(עדכון ראשון: 22:15)

עוד באותו נושא

טיל על ספינה וחילוץ פצועים: חיל הים ערך תרגיל עם הצי הצרפתי

לכתבה המלאה
סמל ראשון שחר סטרוג, לוחם דובדבן שנהרג מפליטת כדור. דובר צה"ל
נהרג מירי חברו. שחר סטרוג/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully