וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראות ולא להאמין: אישה ניצלה בנס מירי מטווח אפס

25.7.2018 / 11:12

אישה מלונדון נורתה 3 פעמים מטווח אפס ויצאה מזה ללא פגע בדרך נס. החשוד בניסיון הרצח עדיין מסתובב חופשי

Metropolitan Police

אין דרך להסביר איך הצליחה האישה הזאת לצאת בחיים וללא כל פגע מניסיון רצח - בעיקר לאור העובדה שהחשוד ירה בה שלוש פעמים מטווח אפס כשהיא חגורה במכוניתה ללא כל דרך לברוח.

מצלמות האבטחה בברנט, לונדון, תפסו את הרגע הלא יאומן הזה בו התוקף, לבוש בבגדים שחורים ומסיכת סקי, ניגש במהירות לרכב של קורבנו ויורה בנהגת בת ה-51 מטווח אפס. הקליע הראשון ניפץ את החלון שלה, ואילו השני והשלישי פגעו בחלון האחורי וברכב. על אף שבמצלמות האבטחה נראה שהתוקף הצליח לירות בה כי הרי אין שום סיכוי שהצליח לפספס מכזה מרחק - אחרי כמה שניות האישה נראית יוצאת מהרכב בחיים, מבולבלת ומנסה להבין מה לעשות עכשיו.

אישה נורתה מטווח אפס. Metropolitan Police, אתר רשמי
התוקף מתקרב לכיוון הרכב/אתר רשמי, Metropolitan Police
אישה ניצלת מירי מטווח אפס. Metropolitan Police, אתר רשמי
התוקף יורה בקורבנו/אתר רשמי, Metropolitan Police

עוד בנושא:

המשטרה שנמצאת בשלבי חקירה מתקדמים מנסה לתפוס את החשוד ודיווחה שהוא הצליח לברוח משם ברכב מילוט לא מזוהה וכי בזירת הפשע נמצאו שלושת התרמילים שנותרו מהירי. על פי הדיווחים, החשוד רץ במורד הכביש ועלה על רכב שלקח אותו לתחנת קווינסברי. הוא מתואר כגבר שחור שגובהו כ-1.72 ס"מ, מבנה גופו בינוני ויתכן שהיו לו ראסטות קצרות.

החוקרים שיחררו השבוע את תיעוד מצלמות האבטחה מהירי שאירע בצומת הרחובות בוורלי דרייב וסטייג' ליין, בסביבות השעה 8:40 בבוקר שני ה-14 במאי. החוקר טום וויליאמס, המוביל את החקירה, אמר: "זו הייתה תקיפה שערורייתית וחמורה שאירעה במהלך שעת העומס בשני בבוקר, שבה למרבה המזל אף אחד לא נפגע. לאנשים חמושים אין מקום ברחובות לונדון ואנו עורכים חקירה מקיפה ויסודית כדי לאתר את האיש הזה ולדאוג שהוא יופיע בבית המשפט".

הוא הוסיף: "אנחנו עוקבים אחר מספר קצות חוט, אבל גם פונים לכל מי שיש לו מידע רלוונטי ומבקשים ליצור אתנו קשר בהקדם. במקרה הזה אף אחד לא נפגע פיזית, אבל אין ספק שהחוויה הטראומטית תשפיע על הקורבן למשך השנים הבאות".

אישה נורתה מטווח אפס. Metropolitan Police, אתר רשמי
התוקף ירה 3 פעמים וברח מזירת הפשע/אתר רשמי, Metropolitan Police

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully