וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מה הביא גבר להיתלות על רכב דוהר בכביש ולדבר בטלפון?

8.7.2018 / 9:21

נוסע שנסע בכביש מקביל לאחד הכבישים המסוכנים במיאמי, תיעד גבר בוגר נתלה על רכב דוהר כשהוא אוחז בו ביד אחד וביד השנייה מדבר בסלולארי שלו. "יש נהגת בפנים, והיא נראית עצבנית", העיד הצלם

CNN

כביש 95 המהיר בפלורידה נחשב לאחד הכבישים הכי קטלניים בארה"ב. בחודש שעבר התפרסם תיעוד מדהים בו נראה רכב דוהר על הכביש כשבחלק הקדמי החיצוני שלו נתלה/נלכד אדם, שנראה די רגוע יחסית לסיאוטציה המטורפת - ואפילו זוג סנדלי הספורט שלו החזיקו מעמד ולא עפו אל הכביש.

מה שעוד יותר מדהים זה שהגבר החזיק את הרכב רק ביד אחת, כשביד השנייה הוא שוחח עם מישהו בפלאפון, מה שמעלה את התהייה: איזו מן שיחה אתה יכול לנהל כשאתה רוכן על רכב דוהר בכביש מהיר? האיש שתיעד את המקרה והעלה אותו לרשת החברתית, ציין שזו היתה נהגת מאחורי ההגה ושהיא "בהחלט נראית עצבנית עליו או משהו כזה".

התיעוד של הנהג שנסע בכביש המקביל

לאחר שהתיעוד פורסם בתקשורת המוקמית נחשף שהבחור הוא פרנסיס ג'וניור שסיפר כי הכל החל בשל ויכוח שלו עם חברתו לשעבר על רכב המרצדס שהם מחזיקים בבעלות משותפת (בנוסף לילדה משותפת בת 5). לדבריו, בשלב כשלהו בוויכוח זוגתו לשעבר, פטרישיה איסדורה, נכנסה לרכב והחלה לנסוע והוא קפץ על הרכב כדי לעצור אותה.

למי הוא התקשר? ובכן - למשטרה. הרשויות פרסמו את השיחה שלו למוקד 911 בוא הוא התחנן לעזרה ואמר שהוא לא יכול להחזיק מעמד עוד זמן רב. בסופו של דבר היא עצרה את הרכב ונעצרה בשל חשיפת אדם לסכנה,אולם פרנסיס סרב להגיש תלונה נגד אם בתו והיא השתחררה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

צפו בתיעוד המלא - כולל השיחה למשטרה

והנה הוא משחזר את החוויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully