וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר הלבנונית הורה לשוטרות ללבוש שורטס במטרה למשוך תיירים

14.7.2018 / 7:12

שוטרות צעירות ואטרקטיביות מפטרלות בשורטס ברחובות העיר הלבנונית רומאנה כחלק מתכניתו של ראש העיר למשוך אליה תיירים ולשפר את תדמיתה בעולם

RT.COM

פייר אצ'קר, ראש עיריית ברומאנה הלבנונית, הורה על השוטרות בעירו להתלבש במכנסיים שחורים קצרים כדי למשוך תיירים לעיר ולשפר את תדמיתה בעולם. ראש העיר, שנמצאת כ-16 ק"מ מחוץ לביירות, טוען שמאחר שמדובר במדינה ים תיכונית בה כולם גם ככה לובשים מכנסיים קצרים במהלך הקיץ - אין סיבה שהשוטרות יישארו מאחור. מצד שני, הוא הואשם בסקסיזם כיוון שההוראה החדשה שלו תקפה רק כלפי הנשים הממלאות את תפקידן במשטרה ולא כלפי הגברים שייאלצו להמשיך להסתובב במדים המסורתיים.

שוטרות לבנוניות בשורטס. צילום מסך
שוטרות לבנוניות בשורטס/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

דוגמנית הפלייבוי הזאת הסתובבה ב"עירום" בחוף, ואז המשטרה הגיעה

לכתבה המלאה

בשיחה עם RT אמר אצ'קר: "אנחנו בלבנון רוצים לשנות את התמונה העגומה של המדינה במערב. 99 אחוזים מהתיירים באזור הים התיכון לובשים מכנסיים קצרים". הוא מקווה שהלוק המחמיא של השוטרות יעורר מספיק תשומת לב כדי למשוך אל העיר תיירים מכל העולם, אולם תכניתו הותקפה משני צדי הקשת הפוליטית.

על פי אתר החדשות המקומי, "Lebanese Examiner", השמרנים מאשימים את אצ'קר בחשיפה מיותרת ומוגזמת של השוטרות בעיר, בעוד הליברלים מתנגדים לעובדה שהחוק החדש תקף רק כלפי נשים. ברשת גם נשמעו קולות אכזבה: "זה ניסיון מגוחך לפתות תיירים", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה יפה שיש יותר נשים בתפקידים מרכזיים, אבל כשהן לא לבושות במדי המשטרה הרגילים, הן הופכות לקורבנות פוטנציאליות להטרדה מינית מצד המעסיקים שלהן".

שוטרות לבנוניות בשורטס. צילום מסך
האטרקציה התיירותית של העיר: שוטרות בשורטס/צילום מסך

למרות התגובות המעורבות, אחת השוטרות החדשות בתפקיד, סמאטה סעד, סיפרה שהיא מרוצה מהשינוי המרענן: "הגענו לעבודה ברצון וקיבלנו את זה בהתלהבות. אנחנו מקוות לחזור על זה כל קיץ".

שוטרות לבנוניות בשורטס. צילום מסך
הליברלים טוענים שזה לא פייר שהחוק תקף רק לנשים/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully