וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרצחה ונקברה בחצר ביתה: אותרה גופתה של אופירה חיים

10.7.2018 / 14:10

הפעולות להוצאת גופתה של תושבת תל מונד שנעדרה במשך שבועיים, צפויות להימשך עוד זמן רב. עם איתור הגופה, הועברו דגימות למכון לרפואה משפטית באבו כביר לצורך זיהוי. במשטרה חושדים כי נרצחה על רקע כלכלי וקרוביה עוכבו לחקירה

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

גופתה של אופירה חיים, שנעדרה במשך כשבועיים, אותרה קבורה בחצר ביתה. החוקרים העבירו דגימות מהגופה למכון לרפואה משפטית באבו כביר כדי לאמת את זהותה. במשטרה חושדים כי חיים נרצחה על רקע כלכלי, וקרוביה עוכבו לחקירה.

הגופה אותרה לאחר הערכת מצב שביצעו במשטרה והודות לפעולות חקירה חסויות. עבודות הוצאת הגופה צפויות להימשך עוד שעות רבות, וצוותי הזיהוי הפלילי פועלים בעדינות כדי לא לפגוע בריאיות בשטח. עוד עולה כי הגופה הוסתרה סמוך באופן שאפילו כלבי הגישוש לא הצליחו לאתר אותה, ורק פעולת חקירה ייחודית הובילה את החוקרים למיקומה המדויק.

מקום מציאת הגופה של אופירה חיים בתל מונד 10 ביולי 2018. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
סביבת ביתה של חיים בה נמצאה גופתה, היום/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

חמתה של אופירה חיים ניסתה להיכנס לזירה המשטרתית בחצר בתל מונד ודרשה "לראות את הגופה ורק אז אהיה רגועה". חמתה המתגוררת בסמוך לנעדרת, בתמיכת בני משפחתה ושכנים, המשיכה להתחנן להיכנס פנימה, "אני מבקשת מכם לראות את הגופה של הכלה שלי", אמרה.

שכנה של אופירה חיים, אושרי סרור אמר כי "אני מכיר את המשפחה מאז ילדות, כולם מכירים את כולם כאן. זו משפחה נהדרת וכולנו המומים, לא חשבנו שדבר כזה יקרה לנו בתל מונד". סרור אף הוסיף כי "קבענו כמה חברים לצאת לחיפושים עם רחבי שטח הבוקר אבל אז הגיעה ההודעה. מדובר במשפחה שקטה, שורשית ונסיבות המקרה עומדות בסתירה עם מה שאנחנו מכירים. מי היה מאמין שבגלל סכסוך כלכלי ירצחו אתה".

עד למציאת הגופה המשיכו התושבים בתל מונד בחיפושים אחר חיים, שנעדרה לאחר שלא הגיעה למפגש חברתי שאליו הוזמנה בנתניה. במסגרת החיפושים הוקם חפ"ק באזור תל
מונד שעקב אחר הפעולות, אליהן נרתמו מתנדבים רבים.

שכן נוסף אמר כי "ההורים שלי היו גרים בצמידות למשפחת חיים כל השנים עד שנפטרו עד לפני כמה חודשים. מכירים אותה הרבה מאוד זמן ולא האמנו שכך זה ייגמר. שלושה ימים לפני שהיא נעלמה פגשתי אותה, היא ישבה כאן בגינה המשותפת בנינו לבינה, וכששאלתי לשלומה אמרה לי 'ברוך השם הכול בסדר', דבר לא רמז על הסכסוך שהייתה נתונה בו".

עוד באותו נושא

"היא אישה חזקה": נמשכים החיפושים אחר אופירה חיים הנעדרת מתל מונד

לכתבה המלאה
מקום מציאת הגופה של אופירה חיים בתל מונד 10 ביולי 2018. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
זירת החיפושים ליד ביתה של חיים בתל מונד, היום/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

דוד, הגרוש של אופירה חיים אמר לוואלה! NEWS כי "אנחנו פרודים כבר 15 שנה, כל אחד המשיך בחייו. היא לא בן אדם שאפשר לשמור איתו על קשר. היא התנתקה ממני לאחר הגירושים ואנחנו לא בקשר. יש לנו ילדות משותפות. אבל כל אחד המשיך בחייו".

עדייה, בתה של חיים, סיפרה לוואלה! NEWS כי בפעם האחרונה שדיברה עם אמה היא הייתה בטיול בהודו. "היא אמרה שהיא מתגעגעת אליי, שאלה מתי אני חוזרת כבר, מתי אני ממשיכה את הלימודים. היא צחקה איתי מתי אני כבר מתחתנת ומתחילה את החיים". עדייה, בת 30, שבה לישראל לאחר ששמעה על היעדרות אמה, על מנת לסייע בחיפושים. אתמול סיפרה כי אמה היא "אישה חזקה פיזית ונורמטיבית לגמרי" והוסיפה כי המשפחה אינה מעורה בפעולות המשטרה בפרשה, אך סומכת על אנשיה.


(עדכון ראשון: 11:40)

מקום מציאת הגופה של אופירה חיים בתל מונד 10 ביולי 2018. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
ביתה של אופירה חיים בתל מונד, היום/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי
מקום מציאת הגופה של אופירה חיים בתל מונד 10 ביולי 2018. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
חצר ביתה של חיים בתל מונד, היום/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי
מקום מציאת הגופה של אופירה חיים בתל מונד 10 ביולי 2018. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
תל מונד, היום/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי
החיפושים אחר הנעדרת בתל מונד נמשכים, 8 ביולי 2018. ניב אהרונסון
החיפושים אחרי אופירה חיים באזור תל מונד ביום ראשון/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully