וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אשרוף ואהרוג אותך": כתב אישום נגד התוקף מעפולה

9.7.2018 / 14:33

צעיר בן 27 הואשם שתקף ואיים על שתי נשים לאחר שנסע בפראות בכבישי העיר. באחד המקרים, אף תועד ועורר סערה ברשתות החברתיות, הוא חבט בעוצמה באישה שצפרה לו כדי שמשיך בתנועה, והיא נזקקה לטיפול רפואי. בחקירתו איים: "אם תגעו בי אטרוף אתכם"

דיון בבית המשפט נגד הנהג שתקף נשים עפולה/צילום: שלומי גבאי, עריכה: איתי עמרם

יחידת התביעות-צפון של משטרת ישראל הגישה היום (שני) כתב אישום נגד צעיר בן 27 מעפולה כתב אישום חמור בגין חבלה חמורה, גרימת נזקים לרכוש, תקיפה ואיומים, וכן נהיגה בקלות ראש. הצעיר הואשם בין השאר בתקיפתן של שתי נשים בעירו לפני כשבועיים בשתי הזדמנויות שונות. חלק מהמקרים אף תועדו, פורסמו ברשתות החברתיות ועוררו סערה בשל חומרתם. הוא נעצר הודות לפעילות משטרתית מאומצת זמן קצר לפני שתכנן לעזוב את הארץ.

האירועים שיוחסו לנאשם התרחשו בעת שעל פי החוקרים השתולל על הכביש סמוך לשעה 11:00. מחומרי החקירה עולה כי הוא התנגש בכלי רכב שעצר לפניו, על מנת לתת זכות קדימה להולכי רגל. לאחר שפגע ברכב וגרם לו נזק, הוא נמלט למוסך סמוך ורק לאחר מכן מסר לנהגת הרכב את פרטיו, כשמפיו נודף ריח אלכוהול. כששמע כי בכוונתה להגיש תלונה במשטרה איים כי "ישרוף אותה ויהרוג אותה" ואף בעט בה ברגלה.

הגשת כתב אישום נגד החשוד בתקיפת טובה אולרו במכוניתה, 9 ביולי 2018. שלומי גבאי
"לא תצפרי יותר בחיים שלך". הנאשם בבית המשפט, היום/שלומי גבאי

בהמשך, על פי חומרי החקירה, אחותו של הנאשם הגיעה לאותו מוסך כדי לאסוף אותו, ומשם הם נסעו יחד לביתם. סמוך לשם אחותו עצרה את הרכב כדי לאפשר לו לרדת.

בשלב זה, האישה הנוספת שהייתה בדרכה לאסוף את ילדיה ממוסדות החינוך, צפרה להם כדי שימשיכו בתנועה. אז ניגש אליה הנאשם, חבט ברכבה ובהמשך פתח את הדלת הקדמית של המכונית, קילל והכה אותה באגרופים בפניה. גם כשהתחננה וביקשה את סליחתו המשיך הנאשם לחבוט בה ואמר לה: "את לא תצפרי ואני אגרום לך שלא תצפרי בחיים שלך". בעקבות המעשים, האישה פונתה לבית החולים העמק בעפולה, שם התברר כי היא סובלת מחבלה באפה ומשברים בכל חלקי גופה.

עם קבלת הדיווח השוטרים הוזנקו לזירה, אולם הוא הצליח להימלט טרם הגעת השוטרים. במשטרה החלו בפעולות לזיהוי החשוד ואיתורו. לאחר שפורסם הפוסט המתעד את מעשיו, השוטרים הצליחו לחבר את חלקי הפאזל ולגבות עדויות מהמתלוננת הראשונה. השוטרים המשיכו בפעולות הזיהוי והאיתור והצליחו לתפוס את החשוד בנמל התעופה בן גוריון זמן קצר לפני שתכנן להימלט מהארץ, לאחר שרכש כרטיס טיסה למקסיקו.

עוד באותו נושא

"יצאתי מדממת וזעקתי לעזרה": טובה הותקפה במכוניתה בעפולה

לכתבה המלאה
טובה בת ה-37 הותקפה בעפולה על ידי נוסע הרכב שחסם אותה - 29 ביוני 2018. ---, מערכת וואלה! NEWS
אחת הנשים שהותקפו על ידי הנאשם/מערכת וואלה! NEWS, ---

החשוד נעצר והובא לתחנת המשטרה בעפולה בחקירתו השתולל סירב להנחיות החקירות תוך כדי שהוא מקשה על החקירה והחוקרים. במהלך אחת החקירות הנאשם אף חשף את שיניו הרים את ידו ואיים על השוטר כי "אם יגע בו הוא יטרוף אותו".

החוקרים הצליחו לגבש תשתית ראייתית לקראת הגשת כתב האישום. כמו כן, במהלך היום הוגשה בקשה למעצרו של הצעיר עד לתום ההליכים נגדו.

כ.א. נגד התוקף בעפולה- טובה אולרו, הנהגת שהוכתה ע"י תושב העיר: "לא נשתוק עד שימוצה הדין בחומרה רבה". שלומי גבאי
"אם תגעו בי אטרוף אתכם". הנאשם בתקיפה, היום/שלומי גבאי
  • עוד באותו נושא:
  • עפולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully