וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת האומגה בירח הדבש: "אנחנו בחלום בלהות, אסון נוראי"

8.7.2018 / 22:22

הצעירה שנפצעה קשה בתאונת אומגה בהונדורס שבה להכרה, והיא מאושפזת בבית חולים בארצות הברית, לשם הוטסה אחרי התאונה. בעלה הטרי נהרג בתאונה, ואמה סיפרה כי "מדובר בבחור מקסים. אנחנו לא מעכלים את ממדי האסון"

פיוני הפצועים בתאונת האומגה בהונדורס. ---, מערכת וואלה! NEWS
פינוי הצעירה לאחר התאונה, ביום שישי/מערכת וואלה! NEWS, ---

"אנחנו בתוך חלום בלהות, מדובר באסון נורא". כך אמרה היום (ראשון) אמה של בת ה-28 שנפגעה בסוף השבוע בתאונת אומגה בה נהרג בעלה הטרי. הצעירה, שנפצעה בהונדורס, הוטסה להמשך טיפול בפלורידה, ולדברי אמה הנמצאת לצד בתה, "היא מתקשרת עם הסביבה ומעודכנת באסון".

"כולנו תקווה שמצבה ימשיך להתייצב ולהשתפר, ושהיא בקרוב תצא מטיפול נמרץ", אמרה האם. "בריאותה והחלמתה הם הדבר היחיד שחשוב לנו כרגע". על הבעל שנהרג אמרה האם כי מדובר ב"בחור מקסים. אנחנו לא מעכלים את ממדי האסון".

היום דווח בעיתון "לה פרנסה" בהונדורס, כי בני הזוג שנפגעו במהלך חופשת ירח הדבש שלהם שלשום, התנגשו אחד בשני - וכך אירע האסון. הבעל בן ה-28 מת בעקבות התאונה ואשתו נפצעה קשה.

עוד בוואלה! NEWS:
טרגדיה בהונדורס: ישראלי נהרג בתאונת אומגה בירח דבש, אשתו במצב קשה
תאונת האומגה בהונדורס: הבעל התנגש באשתו - ונהרג
מזג אוויר: עומסי חום כבדים בכל אזורי הארץ; לחות במישור החוף

פיוני הפצועים בתאונת האומגה בהונדורס. ---, מערכת וואלה! NEWS
פינוי הצעיר מזירת התאונה, שלשום/מערכת וואלה! NEWS, ---

בני הזוג, תושבי רעננה, הגיעו להונדורס לחופשת ירח דבש כחודש לאחר נישואיהם. במהלך הטיול ביקרו באי רואטן, שם הגיעו למתקן האומגה שבו אירעה בתאונה הטרגית. בעיריית רעננה מסרו אמש כי הם נמצאים בקשר עם משפחותיהם של בני הזוג.

"חגגנו בחתונה שלהם לפני פחות מחודשיים, אפילו ראש העיר נכח בחתונה שלהם וחגג עם הזוג", אמרו עובדים בעיריית רעננה שהגיעו לחתונה כאורחים של אם הכלה, אשת חינוך מוכרת בעיר "מי היה מאמין שהחגיגה המרגשת הזאת וכל השמחה והחיוכים יסתיימו בבכי בטרגדיה בלתי נתפסת".

מחברת "פספורטקארד" שבה היו מבטוחים השניים נמסר כי אנשיה נמצאים בקשר עם שגרירות ישראל בגואטמלה ועם המחלקה לישראלים בחו"ל באגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ, על מנת לתאם את העברתה לישראל של גופתו של הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully