וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שייבנה המקדש": השר אריאל עלה להר הבית לראשונה מאז הסרת האיסור

שר החקלאות הוא חבר הכנסת הראשון לעלות להר מאז בוטל האיסור על כך שהטיל נתניהו על חברי הכנסת לפני כשלוש שנים, והותר להם לעשות זאת בתיאום מראש עם המל"ל. "מקווה שנוכל להקריב את כל הקרבנות שעליהם קראנו השבוע בפרשת פנחס"

עריכה: שניר דבוש

עם ביטול האיסור על חברי הכנסת לעלות להר הבית, עלה הבוקר שר החקלאות אורי אריאל עלה הבוקר (ראשון) להר. זאת פעם ראשונה שחבר כנסת עולה להר מאז בוטל האיסור. "אנו מקווים ומתפללים שתשעה באב יהיה יום שמחה כפי שהנביא אומר, שיבנה בית המקדש, שלא יהיו יותר צומות ונוכל להקריב את כל הקרבנות שעליהם קראנו השבוע בפרשת פנחס, נוכל גם לקיים אותה ולא רק ללמוד עליה", מסר אריאל.

עוד בוואלה! News:
תאונת האומגה בהונדורס: הבעל התנגש באשתו - ונהרג
"מוכנות שיא": החל מבצע חילוץ הנערים הלכודים במערה בתאילנד
ההצעות שעשויות להקדים את הבחירות: הקואליציה תדון בחוקי הגיוס והלאום

אורי אריאל בהר הבית. מתוך חשבון הטוויטר של אורי אריאל, מערכת וואלה! NEWS
לפי ההנחיה החדשה שרים וחברי כנסת יהיו רשאים לעלות להר הבית באישור ובתיאום עם המטה לביטחון לאומי במשרד ראש הממשלה/מערכת וואלה! NEWS, מתוך חשבון הטוויטר של אורי אריאל

כאמור, העלייה של השר אריאל להר התאפשרה כאשר לאחר כשלוש שנים של איסור, הודיעה בשבוע שעבר לשכת ראש הממשלה כי הוחלט על שינוי במדיניות העלייה של שרים וחברי כנסת לבר הבית. לפי ההנחיה החדשה שרים וחברי כנסת יהיו רשאים לעלות להר הבית באישור ובתיאום עם המטה לביטחון לאומי במשרד ראש הממשלה.

"אני תומך גדול במתן אפשרות לבקר בהר הבית ובמקומות הקדושים, וסבור שלחברי הכנסת יש זכות להגיע אליהם כמו ליתר אזרחי ישראל", כתב יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. "אני שב ומבקש מחבריי בכל סיעות הבית - כבדו את המקום ואת הכנסת שלנו, והימנעו מפרובוקציות מיותרות". בשבוע שעבר דיווח ארגון "ייראה", המעודד עלייה להר הבית, כי מתחילת השנה העברית תשע"ח הגיעו 22,566 יהודים למקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully