וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רציתי להגיד תודה": הפוסט של לפיד על בתו שריגש את הרשת

בפוסט שהעלה לפייסבוק הרשמי שלו סיפר יו"ר יש עתיד על היחס החם שקיבל מלקוחות ומוכרים בחנות נוחות באזור נתניה, שאליה נכנס עם בתו יעל, הנמצאת על הרצף האוטיסטי. "אני יודע שמכירים אותי אבל לא בגלל זה אנשים התנהגו ככה"

יו"ר מפלגת יש עתיד יאיר לפיד העלה היום (שבת) לעמוד הפייסבוק הרשמי שלו פוסט שבו חלק חווייה אישית שעבר יחד עם בתו יעל, בת 21, הנמצאת על הרצף האוטיסטי. לפיד סיפר על היחס שקיבל כשנכנס עם בתו לחנות נוחות בתחנת דלק באזור נתניה הבוקר. הפוסט שהעלה הגיע תוך שבע שעות ליותר מ-2,000 שיתופים של משתמשים בפייסבוק.

"'סליחה', אני אומר, 'יש לי פה ילדה...' אני אפילו לא מסיים את המשפט. כולם זזים, מפנים לי את התור", כתב לפיד. "המוכר ממלא את המנה חמה במים חמים ומנסה להחליט אם להגיד לי משהו. בסוף הוא לא אומר כלום, אבל אני יודע בדיוק. גם לו יש מישהו במשפחה. אחיין, בת דודה, מישהו".

הפוסט שהעלה לפיד לחשבון הפייסבוק שלו:

"אני יודע שמכירים אותי, אבל לא בגלל זה כל האנשים ב'אלונית' אחת ליד נתניה, בשבת בבוקר, מתנהגים ככה", הוסיף. "זו לא רק החוויה שלי. בקהילה שלנו, של ההורים, זו החוויה הבסיסית. של רצון טוב, של התחשבות, של נסיון לעזור. לרבים מאתנו נשארה תקועה בראש האשה היחידה שאמרה משהו מגעיל, או המלצר שיום אחד יגיע לגיהנום השמור למי שעושה פרצופים כדי שכל המסעדה תבין, אבל הם המיעוט. בבחירה של החיים, אני מעדיף לזכור את הרוב".

לפיד, שבעבר חלק בעמוד הפייסבוק שלו חוויות משותפות קודמות עם בתו, דוגמת גיוסה לצה"ל, ואף סיפר בפתיחות בראיונות על ניסיונו כאב לילדה עם צרכים מיוחדים, הדגיש בדברים שכתב כי היחס החם שקיבל מהלקוחות ומהמוכר בחנות מעודדים אותו. לדבריו "אם יש מדינה בעולם שבה אני מעדיף לגדל ילדה עם צרכים מיוחדים זו ישראל. לא בגלל התנאים - האל יודע שבנושא הזה יש לנו עוד הרבה לאן ללכת - בגלל הישראלים".

  • עוד באותו נושא:
  • יאיר לפיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully