וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצד עבריינים קשים: שישה ילדים גרים בכלא כי אמם ממתינה לגירוש

בתיעוד שנחשף בערוץ 10 נראים הילדים, בני שנתיים עד שבע שנולדו בארץ, מאחורי הסורגים בכלא גבעון שם מוחזקת אמם, אזרחית ניגריה עד להחלטה בעניינה. אחת הסוהרות: "מצב בלתי-נתפס"

באדיבות חדשות ערוץ 10

שישה ילדים, בני שנתיים עד שבע, חיים בבית הכלא גבעון שברמלה מאחר שאמם, אזרחית נגריה, ממתינה לגירוש מישראל - כך נחשף הערב (חמישי) בתיעוד של חדשות 10

הילדים נולדו בישראל ודוברי עברית, אך הם נאלצים לחיות בסביבה שבם כלואים גם עבריינים כבדים עד להחלטת בית המשפט בעניין אמם, כך חשף כתב "מעריב", יניר קוזין. האם רוצה לעזוב את הארץ, אך מעוניינת להמתין עד לסיום הטיפול הרפואי בבנה בן השבע הסובל ממחלת לב, שאמור להסתיים בעוד כמה חודשים.

כלאי מירב יפת, מפקדת אגף בכלא, אמרה כי "מדובר במצב לא שגרתי, שלי בתור אימא קשה מאוד להתמודד עמו. לא עברתי הכשרה מקצועית בשביל לטפל בהם, אבל אני פועלת, מתוך אינטואיציה אימהית".

כלאי ורד לוי אמרה: "מדובר במצב שהוא לא נתפס, אנחנו מביאים להם מהבית צעצועים יש פה סגל שהביא להם נעליים. יש להם חסך, כי הם לא יוצאים החוצה".

ששת הילדים שחיים בכלא- כתבה של חדשות ערוץ 10. חדשות 10
הפרקליטות סירבה להגיב. הילדים בכלא/חדשות 10

מרשות האוכלוסין וההגירה נמסר בתגובה: "מדובר בשוהה לא חוקית במשך שנים רבות, שכל ערכאה בעניינה קבעה כי עליה לצאת מהארץ לאלתר ואף חולטה לה ערבות בהוראת בית המשפט. היא עושה דין לעצמה כבר תקופה ארוכה ולא יוצאת מישראל. אינינו מוצאים מקום לקבל החלטה שונה מזו שקיבל בית המשפט".

מהפרקליטות נמסר בתגובה: "מאחר שמדובר בקטינים, ההליך מתנהל בדלתיים סגורות ולפיכך אין ביכולתנו להתייחס לטענות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully