וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לקחת את חיי, אז אקח את שלך": בת 92 רצחה את בנה כי רצה להעבירה לבית אבות

אנה מיי בלסינג מאריזונה החביאה שני אקדחים בכיסיה כשהחלה להתווכח עם בנה בן ה-72 על רצונו להעבירה מהבית, ואז ירתה בו. הוא מת במקום, אך בת זוגו הצליחה להימלט. "מגיע לי שירדימו אותי", אמרה למשטרה

צילום: CNN, עריכה: יאיר דניאל

קשישה בת 92 ממדינת אריזונה שבארצות הברית ירתה למוות בבנה בן ה-72 מאחר שהוא רצה לשלוח אותה לבית אבות - כך מסרה המשטרה בעיירה פאונטיין הילס, שבמחוז מריקופה. אנה מיי בלסינג, שהואשמה ברצח, שקלה את תכניתו של בנה במשך ימים עד שהחליטה להרוג אותו. היא אמרה למשטרה כי היא תכננה להתאבד בעצמה.

"אתה לקחת את חיי, אז אני לוקחת את חייך", היא אמרה אחרי שנלקחה מהבית שאותו חלקה עם בנה ועם חברתו. לפי הדיווחים המקומיים, בנה רצה להעבירה לבית אבות מאחר שנהיה "קשה לחיות" עם אמו.

התקרית אירעה ביום שני, ושמו של הבן לא נחשף עוד. המשטרה מסרה כי בלסינג החביאה שני כלי נשק בכיסי החלוק לפני שהתעמתה עם בנה בחדר השינה שלו. במהלך הוויכוח, היא שלפה את אחד האקדחים, שאותו היא רכשה בשנות ה-70, וירתה בבנה. הוא אותר ללא רוח חיים על ידי המשטרה, עם שני כדורים בצוואר ובלסת.

עוד ידיעות מהעולם
נשיא מקסיקו הנבחר לא רוצה מאבטחים: "האזרחים יגנו עליי"
מכוניות שרופות ובקבוקי תבערה: עימותים בצרפת אחרי ששוטר הרג צעיר

אנה מיי בלסינג, קשישה אמריקאית בת 92 אשר רצחה את בנה. משטרת ארה"ב, מערכת וואלה! NEWS
הואשמה ברצח ובחטיפה. בלסינג/מערכת וואלה! NEWS, משטרת ארה"ב

בלסינג גם כיוונה אקדח לעבר חברתו בת ה-57 שלה בנה, אך היא הצליחה להעיף אותו מידיה והשליכה אותו לפינת החדר. בהמשך, הקשישה שלפה את האקדח השני, שאותו קיבלה מבעלה המנוח בשנות ה-70. גם אותו הצליחה בת זוגו של בנה לנטרל, בטרם נמלטה והזעיקה את הרשויות.

המשטרה מצאה את בלסינג בכורסה בחדרה, והיא אמרה בהמשך כי ראוי "להרדימה" בשל מעשיה. היא הואשמה ברצח, בתקיפה חמורה ובחטיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully