וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל בפרלמנט בצרפת: "חמאס משקיע את הכסף שלכם בטרור"

4.7.2018 / 0:16

תא"ל רונן מנליס נאם בפני ועדת החוץ של הפרלמנט על טרור חמאס ברצועת עזה. הוא הציג את הקשר בין איראן לארגון ואמר כי "הדבר היחיד שחמאס חתום עליו הוא הקמת כוח צבאי במימון מנהיגת הטרור העולמי איראן". לדבריו: "קאסם סולימאני מעביר בשנה מאה מיליון דולר לטרור בעזה"

צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל, תא"ל רונן מנליס, נאם אתמול (שלישי) בוועדת החוץ של הפרלמנט בצרפת בנושא טרור ארגון חמאס ברצועת עזה. מנליס הציג את הקשר בין חמאס לאיראן וכן טען כי חמאס מקדש ערכים של הרס וחורבן במקום את ערך החיים. הוא ציין כי "הדבר היחיד שחמאס חתום עליו הוא הקמת כוח צבאי במימון ובסיוע של מנהיגת הטרור העולמי - איראן".

מנליס המשיך להתייחס לזרוע האיראנית שתומכת בחמאס וסיפר כי "מפקד כוח קודס האיראני, הארכי-טרוריסט, קאסם סולימאני מעביר מדי שנה מאה מיליון דולר לארגוני טרור בעזה. הכסף מיועד למטרה אחת - בניית יכולות צבאיות לצורך ביצוע פיגועי טרור. בכל מקום שאיראן וסולימאני מגיעים אליו יש הרס וחורבן. כך בתימן, בעיראק, בסוריה וגם בעזה".

עוד בוואלה! NEWS:
"סיבכה את ראש הממשלה": האם עבר חתול שחור בין נתניהו ורגב?
מבצע החילוץ בתאילנד: הנערים במערה קיבלו לראשונה מזון אחרי 10 ימים
"אמרו לי שאתה בקטע של בנות": השיטה של חמאס לפיתוי חיילי צה"ל נחשפת

דובר צה"ל, רונן מניליס בפרלמנט הצרפתי 3 ביוני 2018. דובר צה"ל, מערכת וואלה! NEWS
חמאס מקדש הרס וחורבן. מנליס בצרפת, היום/מערכת וואלה! NEWS, דובר צה"ל

דובר צה"ל דיבר גם על ההפגנות שמוביל חמאס בגבול של ישראל עם רצועת עזה שמתקיימות מדי שבוע. הוא הסביר כי "לקרוא למה שקורה ברצועת עזה "הפרת סדר" זו טעות. מדובר בפעולה שמטרתה לבצע טרור. יש לנו מודיעין חד משמעי לפיו הם רצו להרוג ולחטוף חיילים ולחדור לישראל ליישובים אזרחיים. אי אפשר להשלים עם זה שטרוריסטים, גם אם לובשי ביגוד אזרחי, יגיעו לאזרחי ישראל ויפגעו בהם".

מנליס הזהיר כי "ישראל ניצבת בקו הראשון של המלחמה. ארגוני הטרור לא יעצרו בישראל, הם רוצים לפגוע בפריז, בלונדון, בניו יורק, במאלי, בבואנוס איירס, ובכל מקום שיוכלו לזרוע פחד ולהחזיר את החושך לערי האור".

בסוף דבריו הזמין תא"ל מנליס את חברי הפרלמנט להגיע לישראל ולראות את המצב במו עיניהם. לדבריו "קשה מאד לראות את האתגר הביטחוני מרחוק. אני מזמין אתכם לבוא לראות את האתגר הביטחוני של צה"ל. אנחנו ואתם חולקים את אותו האיום".

(עדכון ראשון: 21:50)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
דובר צה"ל, רונן מניליס בפרלמנט הצרפתי 3 ביוני 2018. דובר צה"ל, מערכת וואלה! NEWS
"אנחנו ואתם חולקים את אותו איום". מנליס בצרפת, היום/מערכת וואלה! NEWS, דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully