וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמושים על אופנוע נצמדו לרכב - וירו: ראש עיר נוסף נרצח בפיליפינים

3.7.2018 / 17:41

ראש עיריית גנרל טיניו יצא ממבנה בבירת המחוז, וכמה אלמונים התקרבו למכונית שלו וירו ללא הפסקה. הוא נבחר הציבור ה-12 שנרצח במדינה מאז החל הנשיא דוטרטה במלחמתו בסמים

אתר רשמי

חמושים רכובים על אופנוע התנקשו היום (שלישי) בחייו של ראש עיר מצפון לבירת הפיליפינים, ברצח השני בתום יומיים של ראש עיר במדינה. המשטרה הודיעה כי פרדיננד בוטה, בן 57, הוא נבחר הציבור ה-12 שנרצחו מאז שהנשיא רודרידו דוטרטה החל בקמפיין הקטלני שלו נגד הסמים לפני כשנתיים, על אף שהוא אינו היה קשור לסחר בסמים.

בוטה, ראש העיר גנרל טיניו, ונהגו יצאו ממשרד ממשלתי בבירת מדינת המחוז נואבה אקיחה, כשהחמושים התקרבו למכונית הספורט של ראש העיר וירו בו למוות. "הוא נורה כמה פעמים על ידי כלי נשק קצר", מסרה המשטרה בדוח הראשוני שלה, אך הנהג הצליח להימלט ללא פגע. המשטרה איתרה לפחות 18 תרמילים בזירה.

"הממשלה לא תחסוך שום מאמץ בחקירת הפשע הזה", אמר דובר הנשיא, הארי רוקה. הוא הבטיח כי המשטרה תקיים חקירה מקיפה והוגנת כדי להביא את האחראים לדין.

עוד ידיעות בנושא
נשיא הפיליפינים נגד הכנסייה הקתולית: אלוהים הוא טיפש

ראש עיר חוסל בפיליפינים- תיעוד: חמושים רכובים על אופנוע התנקשו בחייו של ראש עיר מצפון לבירת המדינה. אתר רשמי
הנהג לא נפגע. רגע החיסול/אתר רשמי

אתמול נורה למוות אנטוניו הלילי, ראש עיריית טנאואן שמדרום לבירה מנילה. הלילי, שנהג להצעיד חשודים בסחר בסמים ברחובות העיר, נרצח בידי צלף במהלך טקס לאומי. בתיעוד של האירוע נראים אנשים נמלטים לכל עבר בבהלה אחרי הירי ואדם ששוכב על הרצפה, כשהוא עובר ניסיונות החייאה.

המשטרה מסרה כי החשוד, שפגע בראש העיר ממרחק של 150 מטר, נמלט לאחר הירי. "המרחק היה יוצא דופן, זה לא יכול היה להיעשות על ידי אדם רגיל. כישוריו דומים לשל צלף מקצועי", אמר מפקד המשטרה.

לפני שנתיים עלה הלילי לכותרות כשאילץ חשודים בסחר בסמים לצעוד ברחובות העיר עם שלטים שבהם נכתבו פשעיהם, במה שתואר כ"מצעד הבושה". עם זאת, בשנה שעברה שליטתו בכוח השיטור המקומי צומצמה אחרי שהממשלה במנילה האשימה אותו בקשרים עם סוחרי סמים. הוא הכחיש זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully