וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע עונשה של מורה ששכבה עם תלמידים, שלחה תמונות והבטיחה לעזור להם לאבד את הבתולים

20.7.2018 / 1:21

המורה בת ה-31 ביצעה אקטים מיניים עם שני תלמידים, שלחה לשלישי תמונות עירום שלה והבטיחה להיות הראשונה שלו. היא הורשעה בעבירות של קיום יחסי מין עם קטינים והפצת פורנוגרפיה והחלה לרצות את מאסרה

wvtm13

אשלי פרואיט בת ה-31, מורה לאנגלית ולספורט בבית הספר התיכון לוקוסט פורק שבאלבמה, נידונה בשבוע שעבר למאסר אחרי שהורשעה בעבירות של ביצוע מעשים מיניים עם קטינים והפצת תמונות פורנוגרפיות שלה. המורה מאלבמה נעצרה ב-2014 לאחר שנחשפו מעשיה עם שלושה תלמידים, שבשלב כזה או אחר למדו תחתה.

פרואיט, נשואה ואם לאחד, הודתה בשנה שעברה בעבירות המיוחסות לה, אחרי שביצעה מין אוראלי בתלמיד בן 19 במכוניתה, התנשקה עם אחר ושלחה לו תמונות עירום שלה דרך הסנאפצ'ט, ושיתפה תמונות דומות עם תלמיד בן 18 והבטיחה שתסייע לו לאבד את בתוליו. פרואיט ערערה על הרשעתה אך ערעורה נדחה. היא נשפטה ל-15 שנות מאסר - שמתוכם 12 שנים על תנאי - על שני הסעיפים החמורים יותר ועוד שנת מאסר אחת - מתוכה שישה חודשים על תנאי - על הפצת התמונות.

המורה אשלי פרואיט. אתר רשמי
המורה אשלי פרואיט/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מורה פוטרה מבית הספר לאחר שהצטלמה לקמפיין בגדי ים

לכתבה המלאה

המורה לשעבר, שהועסקה לראשונה ב-2008, החלה לרצות את עונשה בשני האחרון ועורך דינה, ברט קינג, אמר ל-PEOPLE שהוא מתכוון לערער שנית. לדבריו, בזמן המפגשים המיניים התלמידים היו מעל גיל ההסכמה ולמדו בבתי ספר אחרים מזה של פרואיט. היא נאלצה לוותר על הרישיונות שלה ותירשם כעבריינית מין עם שחרורה העתידי מהכלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully