וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: פעוטה טובעת בבריכה באילת - וניצלת ברגע האחרון

בתיעוד נראית הפעוטה כשהיא יורדת לבדה במדרגות הבריכה בעיר, ללא אף מבוגר משגיח. תוך רגעים בודדים היא מתחילה לטבוע. מציל הבריכה שהיה בקרבת מקום קפץ אל המים ומשה את הפעוטה

עריכה: שניר דבוש

בימים האחרונים מופץ ברשתות החברתיות תיעוד שבו נראית פעוטה טובעת בבריכה בבניין מגורים בשם "צוקי שמש" באילת. בסרטון, שצולם לפני שבועיים, נראית הפעוטה כשהיא יורדת לבדה במדרגות הבריכה ופוסעת לבדה אל תוך הבריכה, כשאף מבוגר לא מלווה אותה או משגיח עליה. תוך רגעים בודדים מתחילה הפעוטה לטבוע ושוקעת במי הבריכה העמוקים. למרבה המזל, מציל הבריכה שהיה בקרבת האירוע קפץ תוך כמה רגעים אל המים והצליח למשות את הפעוטה, שכל גופה היה מתחת לפני המים.

על פי נתוני משרד הפנים, מאז תחילת השנה טבעו למוות בחופי ישראל שמונה בני אדם. בחודש שעבר טבעה למוות שלומציון לקס בת הארבע בכנרת. מותה של הפעוטה הוא מקרה הטביעה השני בכנרת מאז נפתחה עונת הרחצה. במקרה קודם מת הנער בן ה-17 יצחק אלחנן, שקפץ למי הכנרת ממפגש סירות תיירות, בטיילת טבריה. מותו נקבע בבית החולים כעבור שבועיים.

על פי נתוני ארגון "בטרם", הסיבה המובילה לתמותה מבין פגיעות הבית והפנאי בקרב ילדים בגילאי 17-0 היא טביעה. מנכ"לית הארגון אורלי סילבינגר אמרה כי "ילדים בגיל הרך וילדים שאינם יודעים לשחות, חייבים להיות בהשגחה צמודה של מבוגר ליד מקורות מים. המבוגרים האחראיים צריכים להיות בקשר עין עם הילדים, במרחק נגיעה מהם ופנויים מכל עיסוק". לדבריה, "אנחנו קרובים להכריז על בעיה לאומית בנושא הטביעות. יש עלייה במקרי טביעות ילדים ובמקרי מוות מטביעות".

תיעוד עוצר נשימה באילת- מציל בבריכה בבית מלון בעיר הציל פעוט מטביעה, לאחר שנכנס לשחות בליווי ילד אחר. אתר רשמי
מתוך התיעוד/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully