וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: חזר לנקום אחרי שסולק ממתחם מגורים - ודקר למוות בת 3

תושב לוס אנג'לס גורש ממתחם באיידהו, שבו שוהים פליטים, ושב לתקוף. הוא התפרץ למסיבת יום הולדת ודקר ילדים, בהן את הילדה שחגגה את יום הולדתה. המשטרה: אין ראיות לכך שזהו פשע שנאה

צילום: CNN ורויטרס, עריכה: יאיר דניאל

ילדה בת שלוש נדקרה למוות במסיבת יום הולדתה במדינת איידהו שבארצות הברית - כך הודיעה אתמול (שני) המשטרה המקומית בעיר בויז. בתקיפה, שאירעה ביום שבת במתחם, נפצעו עוד תשעה בני אדם, בהם עוד חמישה ילדים. המשטרה סבורה כי החשוד עשה זאת מתוך "נקמה" על כך שהתבקש לעזוב את המקום יום קודם לכן בשל התנהגותו.

כל הפצועים הם בני משפחות של פליטים מאתיופיה, מעיראק ומסוריה. שבעה מהפצועים נותרו בבית החולים, חלק סובלים מפציעות קשות.

התוקף זוהה כטימי ארל קינר, בן 30 מלוס אנג'לס, והוא הואשם ברצח ובעבירות של תקיפה חמורה ושל תקיפת ילדים. סוכנות הידיעות אי-פי דיווחה כי הוא ביקש לייצג את עצמו בבית המשפט, אך השופט הורה למנות לו סנגור ציבורי. המשטרה מסרה כי יש לו עבר פלילי עשיר, המתפרס על כמה מדינות בארצות הברית.

מפקד המשטרה המקומית, וויליאם בונז, אמר כי זאת הייתה "מתקפה על אלו הפגיעים ביותר: הילדים שלנו". הוא תיאר את התקיפה כ"רוע טהור". לדבריו, הראיות לא מצביעות על כך שמדובר בפשע שנאה נגד הפליטים.

עוד ידיעות מהעולם
רוחאני: הלחץ האמריקני עלול להוביל לפגיעה באספקת הנפט האזורית
לפני הפסגה: "טראמפ דרש ממדינות נאט"ו להגדיל את הוצאותיהן"

חשוד בדקירות במסיבת יום הולדת באיידהו, ארה"ב, יולי 2018. אתר רשמי
בעל עבר פלילי עשיר. קינר/אתר רשמי

התוקף שהה במתחם עם אחד ממכריו, אך סולק ממנו ביום שישי האחרון בשל התנהגות לא נאותה. הוא חזר יום למחרת כדי לממש את נקמתו ותקף אנשים במסיבת יום ההולדת. "מהחקירה עולה כי התקיפה הייתה עניין של מקום מגוריהם (של הקורבנות), לא אם הם הכירו את החשוד", אמר מפקד המשטרה.

ראש העיר בויז דייב ביטר אמר כי "לבו נשבר" לאחר שנודע לו על מותה של הילדה. "המחשבה שאירוע שמח כמו מסיבת יום הולדת מסתיימת בצער העמוק ביותר בדרך כה אכזרית היא בלתי-אפשרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully