וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במערכת הביטחון חוששים שאיראן תנסה לפגוע באהוד ברק"

ראש הממשלה לשעבר נפגש עם ראש השב"כ ארגמן בהתראה קצרה כדי לדון בעניין דחוף הקשור בביטחונו האישי, כך פורסם בחברת החדשות. עוד דווח כי החשש שהוביל לפגישה הוא מפני ניסיונות פגיעה איראניים בבכירים ישראלים

כנס מפלגת העבודה בתל אביב, 22 בדצמבר 2017. ניב אהרונסון
לא משתמש בשירותי אבטחה. ברק/ניב אהרונסון

במערכת הביטחון חוששים מניסיונות פגיעה של איראן בבכירים ישראליים ובראש הממשלה לשעבר אהוד ברק בפרט. בחברות החדשות פורסם אמש (שני) כי ברק נפגש בשבוע שעבר עם ראש השב"כ נדב ארגמן בהתראה קצרה, כדי לדון בעניין דחוף הקשור לביטחונו ואבטחתו האישית של ראש הממשלה לשעבר. זאת, כחלק מהחשש מפני ניסיונות פגיעה איראניים.

בחודשים האחרונים הכריזה ישראל כי לא תאפשר את התבססותה של איראן בסוריה, וביצעה תקיפות שונות בשטחה של השכנה מצפון שבהן נהרגו גם אנשי ביטחון איראניים. בחודש אפריל נהרגו 14 בני אדם, מהם לפחות שבעה אזרחי איראן, במתקפה שיוחסה לישראל בבסיס האווירי T4 בחומס. סוכנות הידיעות האיראנית "פארס" דיווחה אז כי בכיר במשמרות המהפכה, קצין בדרגת קולונל, היה בין ההרוגים.

תמונה שפרסם ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק בחשבון האינסטגרם שלו, 2 ביולי 2018. אינסטגרם, צילום מסך
ברק עם אקדח, בתמונה שפרסם אמש בחשבון האינסטגרם שלו/צילום מסך, אינסטגרם

בעקבות התקיפות, עלו חששות בישראל כי כתוצאה מההתקפות נגד מטרות איראניות, ינסו האיראנים לפגוע בנקמה במטרות ישראליות בארץ ומחוצה לה.

בעיתון "וול סטריט ג'ורנל" דווח מאוחר יותר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הורה לתקוף סוללת נ"מ איראנית שהגיעה לסוריה זמן קצר לפני כן, מחשש שהיא תשמש נגד מטוסי חיל האוויר הפועלים בסוריה מעת לעת. עוד נכתב כי טרם התקיפה התייעץ על כך נתניהו עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully