וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתן חולות": נהג אובר גירש זוג לסביות כי התנשקו במושב האחורי

15.7.2018 / 10:08

הומופוביה בניו יורק: אלכס ואמה נאלצו לספוג העלבות וגורשו רק משום שהתנשקו. בתחילה, הן חשבו שהנהג צוחק, אך הוא הטיח בהן: "זה מעשה לא ראוי". אובר השעתה אותו משימוש באפליקציה

אתר רשמי

אלכס ואמה חוו ערב מהנה, שהתחיל במסיבה של חברה והיה אמור להימשך במסיבה נוספת, אבל החיוכים של בנות הזוג נמחקו בעקבות תקרית הומופובית שהיינו רוצים להאמין שכבר לא יכולה להתרחש ב-2018, בטח ובטח בניו יורק הליברלית. גם אלכס ואמה התקשו לעכל שזה אכן קורה להן, אבל נשיקה תמימה שלהן במושב האחורי הציתה את זעמו של נהג ה"אובר" שהזמינו, ומבלי לחשוב פעמיים הוא גירש אותן מהרכב.

עוד בנושא

ניסוי בדק: האם לסביות יגיבו כמו גברים אל מול שדיים של דוגמנית?
זוג לסביות הציעו נישואין זו לזו באותו המקום, באותה הדרך ובאותו הזמן בדיוק

זוג לסביות גורשו ממונית. צילום מסך
אלכס ואמה/צילום מסך

"החברה שלי התחילה לצחוק" סיפרה אלכס בת ה-28 ל"ניו יורק דיילי ניוז", "היא חשבה שהוא צוחק, אבל אז הוא צרח עלינו שאנחנו לא מכבדות ועושות מעשים לא ראויים כי התנשקנו על השפתיים". בשלב הזה, כשהבנות הבינו שהנהג שלהן ממש לא מתבדח, הן החלו לצלם ותיעדו אותו מטיח בהן: "אתן חולות", לפני שדרש שייצאו.

"ישבנו בשני צידי המושב האחורי", סיפרה אלכס, "והתכופפנו אחת לעבר השנייה לנשיקה קטנה". אלכס הגישה תלונה לאובר, וכך גם הנהג, אבל חברת ההסעות פסקה (בצדק כמובן) לזכות הנוסעות. הנהג הושעה משימוש באפליקציה, והחברה הצהירה: "אובר לא סובלת גזענות על כל סוגיה, טיפלנו בתלונתה של הנוסעת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
לסביות נזרקו מהמונית בגלל נשיקה. אתר רשמי
מחייכות למרות הכול/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully