וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג לסביות הציעו נישואין זו לזו באותו המקום, באותה הדרך ובאותו הזמן בדיוק

9.4.2018 / 9:40

"רגע, אבל אני הצעתי קודם": זוג לסביות תכננו בדיוק את אותה הצעת נישואין אחת לשנייה - וכרעו אחת בפני השנייה ברך בדיוק באותו הזמן. הן תכננו בסוד את הצעת הנישואין המושלמת כבר כמה חודשים - כשרק אחת האימהות יודעת על התזמון ההזוי

צילום: טוויטר, עריכה: יוסי אלטר

"מה הסיכוי שזוג לסביות יתכננו להציע זו לזו נישואין באותו הזמן, באותו היום, באותו המקום ובאותה הדרך?" אמרה אמה של אחת הנשים - היחידה שידעה על הצעות הנישואין המתוכננות, שבצירוף מקרים הזוי ממש תוכננו בדיוק לאותו ערב מרגש. טורי מונאקו וברקלי קייד הופתעו לגלות שהן תכננו בסתר, כל אחת בנפרד, להציע נישואין לשניה. טורי, בוגרת אוניברסיטת טקסס שבאוסטין, תכננה את ההצעה המושלמת כבר ארבעה חודשים - עד הרגע המיוחל בו כרעה ברך במהלך משחק "שריידס" (תן קו) וגילתה שארוסתה לעתיד תכננה לכרוע ברך בדיוק באותה שנייה. מן הסתם, שתיהן אמרו "כן".

בתחילת הסרטון, שפורסם בערוץ היוטיוב המשותף שלהן, BerkleyLovesTori, נראית ברקלי מציירת על לוח בזמן שטורי מנסה לנחש מה פשר התמונה, "אישה? גבר? הצעת נישואים?" היא שואלת. בזמן שברקלי עסוקה במשחק, טורי כורעת ברך וחושפת בפניה טבעת, "היי ברק, תתחתני איתי?" היא שואלת. ברקלי נותרת המומה - אבל לא מהסיבה שטורי חושבת: "תראי לה, ברק, תראי לה!" נשמע אומר מישהו מאחורי המצלמה. ברקלי נראית מושיטה יד לכיוון המנורה ושולפת משם טבעת אירוסין שרכשה עבור טורי. עכשיו זו טורי שנותרה המומה לגמרי. "היא לא ידעה?" שאלה ברקלי והמשפחה אישרה שלטורי לא היה מושג, "מה לעזאזל? זו בדיחה. זו מתיחה", אמרה טורי, כשהיא מנגבת את הדמעות מעיניה. "שמרנו את הסוד הזה אחת מהשנייה", אמרה ברקלי וטורי הוסיפה: "וואו. כל כך הרבה זמן".

ברקלי, שלא מצליחה עדיין להתאושש כדי לענוד את הטבעת על אצבעה של טורי נשמעת אומרת לה: "אמרת שאת לא רוצה לשחק בשריידס והייתי ממש עצובה. אמרתי לעצמי 'היא לא רוצה אפילו לשחק במשחק ואני מנסה להציע לה נישואין'". טורי עוצרת לבדוק את הטבעת שברקלי הביאה לה, אבל אז משנה את דעתה: "רגע, אני הצעתי קודם. קומי!" היא אומרת לה, "ברקלי אליזבת' קייד, התנשאי לי?".

עוד באותו נושא

איבד את זה: לא תאמינו איך מריבת האוהבים הפומבית הזאת הסתיימה

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס":

השתיים מיהרו לשתף את החברים ברשת בהצעות הנישואין המרגשות. טורי כתבה: "תכננתי הצעת נישואים במשך חודשים... לא היה לי מושג שגם היא תכננה". ברקלי צייצה גם היא: "אחרי ארבעה חודשים ארוכים בהן הסתרתי את הסוד הזה... מתברר שגם טורי מונאקו שמרה על סוד דומה. אני לא יכולה לחכות להתחתן עם אשת חלומותיי. אני
אוהב אותך לנצח מותק".

טורי וברקלי הכירו ברשת והחלו לצאת לפני כשנה. טורי, שמגיעה במקור מניו בראונפלס, טקסס, סיפרה ל"באזפיד ניוז" שכבר בדייט הראשון הבינה שברקלי היא האחת. היא אמרה: "זו מערכת היחסים החד מינית הראשונה של כל אחת מאיתנו, אז היינו בהלם מהיכולת שלנו להתחבר אחת עם השנייה באופן מידי ולמצוא את האושר שכל כך חיפשנו". לפני ארבעה חודשים, ברקלי גייסה את חברתה הטובה ביותר של טורי כדי שתעזור לה לבחור טבעת.

ברקלי ואמה, קריסטי, החלו לחשוב מיד על דרכים בהן תוכל להציע נישואין לחברתה והחליטו יחד שהרגע המושלם יהיה כשהשתיים יגיעו לביקור אצלה משפחתה של ברקלי בוושינגטון במהלך החודש. ברקלי חשבה שזה יהיה נכון להציע היה במהלך משחק השריידס. כמה ימים לאחר מכן, קריסטי קיבלה שיחת טלפון מטורי שסיפרה לה כי היא מתכננת להציע נישואין לבתה כשהם יגיעו לביקור אצלה - בדיוק באותו הערב.

למרבה המזל, קריסטי הצליחה לשמור את התכנון של בתה והסכימה עם טורי שזה רעיון נהדר. "קריסטי סיפרה שהיא מתכננת ערב משחקים כיפי, ושאני יכולה להציע במהלכו כדי שברק לא תחשוד", סיפרה טורי, "אמרתי מעולה והצעתי לשלב את זה בתוך אחד המשחקים". אז נכון, קריסטי תרמה מעט לתזמון של ההצעה - אבל כנראה שגם ללא התרומה הקטנה שלה זה היה קורה. טורי סיפרה גם שחמותה לעתיד אמרה שהיא עברה כמה לילות ללא שינה לפני האירוע המרגש, כשהיא היחידה שיודעת על ההצעה המשותפת.

ברקלי סיפרה ל"באזפיד ניוז" איך הרגישה ברגע ההצעה: "כשהיא התחילה לצייר על הלוח, הידיים שלה רעדו ולקח לה כל כך הרבה זמן לעשות את זה שחשבתי שהיא בטח יודעת על הצעת הנישואין הקרובה שלי. כשכרעתי ברך והצעתי, היא הייתה בהלם. תכננתי להציע ושהיא תגיד לי 'כן', אבל במקום זה היא שלפה את הטבעת שלה. צחקתי מהמקריות, בכיתי מאושר והייתי בהלם טוטאלי שמשהו כל כך מושלם קורה לי".

סרטון ההצעה של השתיים הפך לוויראלי ברשת. "כל כך הרבה אנשים תמכו בנו ומצאו במערכת היחסים שלנו השראה", סיפרה טורי, "כל האהבה הזאת שקיבלנו מהרשת אינה מובנת מאליה. זה פשוט מדהים". השתיים מתברר כבר סגרו על תאריך: ה-27 בספטמבר 2019. שיהיה המון במזל!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully