וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבד את זה: לא תאמינו איך מריבת האוהבים הפומבית הזאת הסתיימה

2.4.2018 / 0:15

עובר אורח צילם בניהזוג בזמן ויכוח קולני באמצע הרחוב, ונדהם ממה שקרה. בשלב מסוים, הגבר לא היה יכול לשאת יותר את הוויכוח, ואתם חייבים לראות כדי להאמין מה קרה

DrewBrands44

מה הייתם עושים אם הייתם נתקלים במריבה בין בני זוג באמצע הרחוב? האם הייתם נשארים להסתכל, צופים מרחוק במבוכה או מנסים לתת להם פרטיות ומתרחקים מהאיזור? כמובן, יש גם אופציה נוספת - לשלוף את הטלפון וללחוץ על רקורד. זה בדיוק מה שעשה עובר אורח במקרה הזה, וגם הוא לא יכול היה לנחש מה הדבר המטורף שעומד להיקלט בעדשת המצלמה שלו. "שמעתי זוג מתווכח אז צילמתי, זה מה שתפסתי", הוא כתב כשהעלה את הסרטון לטוויטר.

עוד בנושא

צפו: ההפתעה שציפתה לגבר השיכור שהציק לבחור קטן ממנו
הייתם פעם כל כך שיכורים שנלחמתם בעצמכם במראה? הוא כן

זוג רב ברחוב. DrewBrands44, אתר רשמי
מה עבר לו בראש?/אתר רשמי, DrewBrands44

בני הזוג תועדו כאשר הם צורחים אחד על השנייה ברחוב עמוס בזמן שאנשים עוברים לידם, אבל אף אחד לא הכין את עצמו למה שקרה כאשר האישה הרימה עוד יותר את קולה בניסיון להעביר את הנקודה שלה. הגבר, שכנראה לא היה יכול לשאת יותר את הויכוח, פשוט הסתובב לצד השני ורץ לעבר חלון ראווה של חנות, ואז נגח בו בעוצמה. הוא התמוטט מיד אל הקרקע כשהוא אוחז בראשו, והזכוכית נותרה רועדת ברקע הסרטון. אחד מעוברי האורח נשמע בסרטון כאשר הוא אומר: "אלוהים אדירים" בזמן האירוע המטורף הזה.

לאחר מכן, האישה שפניה האדימו פנתה ללכת מהמקום ובן זוגה קם באיטיות על רגליו ומלממל בייאוש: "רק רציתי שתקשיבי לי". בזמן שהם מתרחקים משם, שאר האנשים במקום נשארו בהלם שנראה בבירור גם בסרטון, כאילו לא האמינו למה שראו לפני מספר רגעים. אתם הייתם מאמינים?

  • עוד באותו נושא:
  • מריבה
  • ריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully