וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: טראמפ וקים עשויים להיפגש בספטמבר בניו יורק

גורמים אמריקניים אמרו לאתר "AXIOUS" כי ייתכן שנשיא ארה"ב יציע זאת למנהיג צפון קוריאה כדי לשכנעו לנקוט צעדים של ממש בפירוק הארסנל הגרעיני שלו. מאז הפסגה בסינגפור, דווח על כך שפיונגיאנג ממשיכה בפיתוח התכנית שלה

צילום:CNN עריכת וידאו:ניר חן

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עשוי להיפגש פעם נוספת עם מנהיג קוריאה הצפונית בניו בספטמבר, עם כינוס העצרת הכללית של האו"ם - כך דיווח היום (שני) האתר "AXIOUS". לפי גורמים בממשל, ייתכן שהזמנתו של קים תותנה בהתקדמות של ממש בתהליך פירוק הארסנל הגרעיני שלו, כשבשלב זה הנכונות של הרודן לקיים את התחייבויותיו מוטלת בספק.

היום נחשפו תמונות לוויין חדשות, שהצביעו על כך שפיונגיאנג מרחיבה מפעל לייצור טילים בצפון-מזרח המדינה, גם בזמן השיחות עם ארצות הברית. בנוסף לכך, גורמי מודיעין אמריקניים אמרו לרשת NBC כי קוריאה הצפונית הגבירה את ייצור הדלק הגרעיני שלה באתרים סודיים, כחלק מניסיונה להונות את ארצות הברית על מספר המתקנים שלה, על מספר ראשי הקרב הגרעיניים שלה ועל מספר הטילים שלה.

הדיווחים הללו מגיעים אחרי שטראמפ הכריז עם שובו מהפסגה בסינגפור בחודש שעבר כי "האיום הגרעיני" של קוריאה הצפונית הוסר. ואולם, אתמול הוא הביע טון ספקני יותר בנושא. "אני ואתה היינו בעסקאות שלא התממשו, יכול להיות שזה מה שיקרה", אמר למראיין של רשת פוקס ניוז.

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ומנהיג קוריאה קים ג'ונג און לוחצים ידיים במהלך חתימת מסמך הבנות במלון הקפלה בסינגפור, 12 ביוני 2018. רויטרס
ייפגשו שוב? טראמפ וקים בסינגפור, בחודש שעבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully