וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קטלנית בכביש 6: הנהג ירד מהמשאית - ונפגע על ידי רכב

29.6.2018 / 9:05

בבית החולים בלינסון נקבע מותו של נהג משאית כבן 50, שנפגע מרכב בכביש 6 לכיוון דרום, סמוך למחלף קסם. הוא פונה לבית החולים במצב קשה - שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. בתוך כך, גבר בן 63 מהצפון, החשוד כי פגע בנהג המשאית, אותר בירושלים ועוכב לחקירה

נהג משאית בן 50 נהרג מפגיעת רכב בכביש 6 במחלף נחשונים ליד ראש העין. אלעד, דוברות הצלה, מערכת וואלה! NEWS
התאונה בכביש 6/מערכת וואלה! NEWS, אלעד, דוברות הצלה

נהג משאית כבן 50 נהרג הבוקר (שישי) מפגיעת רכב בכביש 6 לכיוון דרום, סמוך למחלף קסם לכיוון מחלף נחשונים. הנהג ירד מהמשאית, ואז נפגע על ידי רכב אחר. הוא פונה לבית החולים בלינסון בפתח תקווה כשמצבו קשה עם פגיעה רב מערכתית, שם נקבע מותו כעבור שעות אחדות. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה. מחקירה עולה כי הנהג עזב את מקום התאונה אך לא ברור אם היה מודע לפגיעה בנהג המשאית. בתוך כך, גבר בן 63 מהצפון, החשוד כי פגע בנהג המשאית, אותר בירושלים ועוכב לחקירת משטרה.

הפרמדיק חיים רצאבי והחובש הבכיר אלון ריזקאן ממד"א סיפרו כי "כשהגענו למקום ראינו משאית חונה בצד הדרך וממש לפני המשאית שכב גבר מחוסר הכרה. הוא סבל מפגיעה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל קיבועים, טיפול תרופתי, הרדמה והנשמה, ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך הטיפול כשמצבו היה קשה מאוד".

עוד בוואלה! NEWS:
ישראלי בן 29 נהרג בתאונת דרכים כשרכב על אופנוע בצפון הודו
חייל מילואים נפצע קשה בתאונת דרכים מבצעית בקריית ארבע
צעיר בן 20 נהרג בתאונת דרכים באזור עמק יזרעאל

צעיר ישראלי בן 29 נהרג בתאונת דרכים בכביש המקשר בין מנאלי וקולו שבצפון הודו, 28 ביוני 2018. זק"א
זירת התאונה בהודו/זק"א

אמש נפגע ילד בן שמונה באורח קשה פגיעת כלי רכב בדרך הבנים בפרדס חנה-כרכור. צוות מד"א פינה את הילד לבית החולים רמב"ם שבחיפה. צעיר ישראלי בן 29 נהרג אתמול בתאונת דרכים בכביש המקשר בין מנאלי וקולו שבצפון הודו. הודעה נמסרה למשפחתו של הצעיר. הקונסול בניו דלהי והמחלקה לישראלים בחו"ל מהאגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ מסייעים בהעברתו לקבורה בישראל.

מזק"א נמסר כי הדיווח על מותו של הצעיר התקבל סביב השעה 12:00, וכי בתאונה התנגש אופנועו באוטובוס. "קיבלנו טלפון ועל הקו היה מפקד משטרה מקומי שעדכן על תאונה קשה סמוך לקולו שבה מעורב צעיר ישראלי ושהוא מפונה במצב אנוש לבית החולים בקולו", סיפרו שליחי חב"ד בהודו הרב דני וינדרבאום וחזי נפרסטק. "עוד בדרך לבית החולים קיבלנו את הבשורה שהצעיר לא שרד את הפציעה הקשה ומותו נקבע על ידי רופא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully