וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה: לאן נעלם תיק היהלומים של איש העסקים שנרצח בלוד?

28.6.2018 / 17:53

על אף הגשת כתב האישום בפרשת הרצח של איש העסקים, בוריס בוטרשוילי, חוקרי המשטרה טרם הצליחו לאתר את התיק שנשא עמו ביום מותו ובו נהג להחזיק טבעות זהב ואבנים יקרות. במשטרה חושדים שהרוצח התכוון לשדוד את בוטרשוילי ומסרב לומר היכן התיק מתוך בושה

צילום באדיבות ערוץ 2, עריכה: תומר לוי

חוקרי מרחב שפלה במשטרה ממשיכים לעסוק בשאלת מקום הימצאו של תיק היהלומים שנעלם לאחר רצח בוריס בוטרשוילי בלוד, בחודש שעבר - על אף הגשת כתב האישום בפרשה היום (חמישי) בעקבות הודעת המשטרה על פענוח הרצח. בוטרשוילי היה סוחר יהלומים וחבר הבורסה ברמת גן. הוא עסק בסחר באבנים יקרות ובטבעות זהב - שאת חלקן נהג להחזיק בתיק שלו.

על פי הערכת החוקרים גם ביום הרצח היו בתיק שנשא עמו בוטרשוילי שקיות של אבנים יקרות וטבעות זהב, ששוויין אינו ברור. בתיעוד ממצלמות האבטחה ליד ביתו נראה בוטרשוילי יוצא לפגישה העסקית עם הנאשם ברצח, יאיר בנימינוב, כשהוא נושא עמו את התיק. אלא שלאחר מעצרו של בנימינוב ולאחר מציאת גופתו של המנוח לא נמצאו התיק או תכולתו.

בוריס בוטרשוילי. מערכת וואלה! NEWS
בוטרשוילי/מערכת וואלה! NEWS

מעבר לעובדה כי מדובר בתיק שתכולתו בעלת ערך כספי רב, למציאתו יש גם ערך חקירתי משמעותי שכן הוא אמור לספק את המניע למעשה. אחת מסברות חוקרי המשטרה היא כי הרצח בוצע במהלך שוד.

"המטרה של בנימינוב הייתה לשים יד על תיק היהלומים והזהב", אמר גורם במשטרה. "אנחנו מניחים כי מהבושה שזו סיבת הרצח הוא מסרב לספר לנו היכן התיק. זו הסיבה שהוא לא מצביע על מניע למעשה".

עוד באותו נושא

ירי בחניון, גופה ביער ורכב שרוף: פוענח רצח איש העסקים מלוד

לכתבה המלאה
גופת היהלומן שנעדר נמצאה ביעד מודיעין עם סימני אלימות. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
הזירה ביער מודיעין שבה אותרה גופת הנרצח/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

בכתב האישום שהגישה הפרקליטות נגד בנימינוב נטען כי ביום הרצח הוא נפגש עם בוטרשוילי בלוד ונסע עמו לביתו שלו במודיעין. שם ביקש לכאורה מחברו לעבור לשבת במושב הנהג ולסייע לו להנחות את הרכב. אז, לכאורה, ירה בו כמה כדורים וגרם למותו.

לטענת הפרקליטות בנימינוב העביר לאחר מכן את גופתו של הנרצח למושב הנוסע ברכבו ונסע עמה ליער בן שמן, שם הטמין אותה בגל אבנים. עוד נטען כי בנימינוב הסיע את רכבו של בוטרשוילי ללוד ושם העלה אותו באש, לכאורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully