וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג פגע, ברח והסגיר עצמו: ילד בן 11 נהרג בתאונה בג'סר א-זרקא

25.6.2018 / 21:00

עומרי טלאל עמאש נפגע בעת שרכב על אופניו. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בילד פעולות החייאה אולם נאלץ לקבוע את מותו טרם הגיע לבית החולים. הנהג הפוגע נמלט אך בסופו של דבר הסגיר עצמו. ראש המועצה מוראד עמאש מסר: "טרגדיה איומה". ההלוויה תתקיים מחר בבית העלמין בכפר

עריכה: תומר לוי

עומרי טלאל עמאש, בן 11, מג'סר א-זרקא, נהרג היום (שני) בתאונת דרכים ברחוב הראשי בכפר לאחר שנפגע מרכב בעת שרכב על אופניו. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הלל יפה בחדרה תוך שהם מבצעים בו פעולות החייאה. בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותו טרם הגיעו לבית החולים. הנהג הפוגע עזב את הזירה מבלי להגיש עזרה לילד הפצוע. הלוויתו של עמאש תתקיים מחר בבית העלמין בכפר.

כוחות משטרה הגיעו לזירת התאונה יחד עם בוחני תנועה וערכו מצוד אחר הנהג שנמלט. בתוך כך, הוצבו מחסומים על כביש 2 באזור, ובכניסה הדרומית לחיפה. אולם, מאוחר יותר תושב הכפר, בן 29, הסגיר עצמו לידי המשטרה וטען כי הוא הנהג הפוגע. מהמשטרה נמסר כי "מדובר בעבירה חמורה בהיבטי תנועה ופלילים ולצד זאת עבירה מוסרית קשה. בכוונתנו לכלוא את הנהג הפוגע אחרי סורג ובריח ולמצות עמו את מלוא חומרת הדין".

עוד בוואלה! NEWS:
חודשיים אחרי אסון השיטפון: הנערים שניצלו והוריהם שבו לנחל צפית
היסטוריה מלכותית לראשונה בישראל: הנסיך וויליאם נחת בנתב"ג
בדיקת וואלה! NEWS: אילו רשויות מקומיות יממנו מצלמות בפעוטונים?

עומרי טלאל עמאש, בן 11, מג'סר א-זרקא נהרג בתאונה בכפר. ללא, מערכת וואלה! NEWS
נהרג בעת שרכב על אופניו. עומרי טלאל עמאש/מערכת וואלה! NEWS, ללא

"טרגדיה איומה, שלא יידעו עוד צער", אמר ראש המועצה, השיח מוראד עמאש, שהביע תנחומים עבור משפחתו של הילד שנהרג. עמאש ציין כי מדובר בבשורה קשה לעיכול, במיוחד מפני שמדובר בתלמיד בית ספר א-שאטיא שעמד לסיים בימים הקרובים את שנת הלימודים.

"לצערנו תאונות הדרכים האלה ממשיכות לגבות מחיר כבד מהחברה בישראל בכלל, ומהחברה הערבית בפרט", הוסיף עמאש. הוא ביקש את עזרת הציבור ומסר "כל מי שהיה עד לתאונה שיעביר למשטרה כל מידע שיכול לעזור ולסייע בפיענוח מה שקרה שם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עומרי טלאל עמאש, בן 11, מג'סר א-זרקא נהרג בתאונה בכפר. ללא, מערכת וואלה! NEWS
ההרוג, עומרי טלאל עמאש/מערכת וואלה! NEWS, ללא
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully