וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתרה תעלומת רוח הרפאים המסתורית שתועדה מפקחת על ילד בן 5 מחלון ביתו

1.7.2018 / 9:07

אמא מבוהלת חוששת שרוח רפאים מסתורית מגוננת על בנה הקטן אחרי שתיעדה דמות מצמררת צופה בו רוכב על אופניים מחלון ביתם. אך האם זו באמת רוח רפאים או משהו מצמרר אפילו יותר?

Devon Live

אמא מבועתת דיווחה לרשויות באנגליה על רוח רפאים - אישה זקנה לבושה סחבות - שמנסה לכאורה לחטוף את בנה בן ה-5. ההיסטריה החלה אחרי שזו יצאה עם בנה לתרגל את כישורי הרכיבה שלו באופניים בחניון - וקלטה דמות מפחידה צופה בו מחלון ביתה.

בתקשורת הבריטית דווח שלואיס לנטון, תושבת פיינטון, יצאה לפקח על בנה הקטן, בזמן שבן זוגה יצא לטיול עם הכלבים. היא תיעדה אותו במצלמה וכשצפתה בקטע מאוחר יותר באותו היום - גילתה להפתעתה שהיא לא היחידה שמפקחת על בנה. בסרטון, אותו שיתפה למחרת ברשתות החברתיות, נראית דמות מסתורית מביטה מחלון הקומה הראשונה באחוזת אולדוויי. לצד הסרטון היא כתבה: "הדמות נראית כמו אישה עם שיער אסוף ואזיקים לבנים סביב הידיים. לקחתי את הילד להתאמן ברכיבה בחניה. החניון שטוח ומעולה לזה. כשחזרתי הביתה צפיתי בקטע ואמרתי לעצמי 'אוי אלוהים'. גם לבן זוגי לא היה הסבר לזה. אף אחד מאתנו לא הצליח להסביר את זה".

רוח רפאים בחלון. אתר רשמי
היוש. רוח רפאים מפקחת על ילד קטן/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

זאב או מפלצת? וידאו מצמרר מתעד חיה ענקית שרודפת אחרי כלב

לכתבה המלאה

ברשתות החברתיות כבר התחילו לנחש מי היא הדמות המסתורית כשחלק טענו שהסרטון בכלל מפוברק, אולם מתברר שיש מי שיודע את הפתרון לתעלומה - וזו רוח הרפאים עצמה.

המאבטח באחוזה טוען שזה הוא שצפה והתפעל מכישוריו של הילד ואיכות הצילום היא שגרמה לו להיראות כל כך מפחיד. אלכס וורן, שעבד שם 4 שנים, סיפר: "כששהיתי בתוך הבית הייתי לבוש בסוודר שחור וכשהייתי יוצא לסורים מחוץ לבית הייתי שם עליי את מעיל המאבטח. באותו יום פשוט התפעלתי מהבחור הצעיר שלמד לרכב על אופניים. אני מקווה שזה עוזר להבהיר את אי ההבנה שנוצרה. לפי ידיעתי אין רוחות רפאים באולדווי, ועבדתי שם ימים ולילות במשך 4 שנים אז תאמינו לי שאני יודע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully