וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוברת של טראמפ: סולקתי ממסעדה כי אני עובדת עבור הנשיא

23.6.2018 / 19:37

שרה סנדרס אמרה כי בעלי המקום בווירג'יניה ביקשה ממנה לעזוב, מאחר שהיא עובדת בממשל הנשיא. "אמשיך להתייחס בכבוד לאנשים, גם כשאני לא מסכימה עמה" סיפרה. השרה לביטחון המולדת עזבה השבוע מסעדה בשל קריאות מפגינים

עריכה: איתי עמרם

דוברת הבית הלבן, שרה סנדרס, אמרה היום (שבת) כי היא התבקשה אתמול לעזוב מסעדה בווירג'יניה מאחר שהיא עובדת עבור נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. "בלילה האחרון התבקשתי על ידי בעלי מסעדת "רד הן" בלקסינגטון, וירג'יניה, לעזוב מאחר שאני עובדת עבור טראמפ, ועזבתי בנימוס", כתב בחשבון הטוויטר הרשמי של דוברות הבית הלבן.

עוד היא הוסיפה: "המעשים שלה אומרים הרבה יותר עליה מאשר עליי. אני תמיד עושה את המיטב כדי להתייחס בכבוד לאנשים, כולל עם כאלו שיש לי מחלוקות עמם, ואמשיך לעשות זאת".

המסעדה טרם הגיבה לטענות של סנדרס והאתר שלה לא פעיל. כמה משתמשים ביקרו את הצעד של המסעדה בעמוד שלה באתר Yelp, המאגד מקומות בילוי וביקורת עליהם.

מוקדם יותר השבוע התעמתו מפגינים עם השרה לביטחון המולדת קירסטן במסעדה מקסיקנית בוושינגטון הבירה. הם צעקו לעברה "בושה, בושה" בעקבות המדיניות של הממשל נגד הגירה, שכללה גם הפרדת ילדים מהוריהם עד לתחילת השבוע. נילסן החליטה לעזוב את המקום בעקבות התקרית.

עוד בנושא
טראמפ הודף את הביקורת על הפרדת הילדים: "סיפורים מזויפים"

דוברת הבית הלבן שרה סנדרס, 18 ביוני 2018. AP
יצאה עם טעם מר. סנדרס בתדרוך לעיתונאים, שני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully