וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטחה על השולחן והשלכת הילדים על המזרן: תיעוד מהגן בגבעתיים

לאחר שעובדת הגן שנחשדה בהתעללות שוחררה למעצר בית, נחשף תיעוד מצלמות האבטחה בו היא נראית מטיחה את ראשה של אחת הילדות בשולחן. כ-200 הורים הפגינו מול קריית הממשלה בקריאה להטיל פיקוח על המעונות

צלמים זמניים מורשים

אחרי שהגננת אביבה דהן מגן הילדים "גן מתוק" בגבעתיים והסייעת ליהיא דניאל שוחררו בתחילת השבוע למעצר בית, היום נחשף תיעוד מצלמות האבטחה שהותקנו בגן בו התעורר חשד להתעללות בפעוטות. בתיעוד נראית דהן חובטת בראשה של אחת הילדות בעודה יושבת לצד שולחן האוכל.

בקטע נוסף שתועד על ידי מצלמות האבטחה, נראית דהן מטלטלת פעוטה בוכה בפינת הגן ומשליכה אותה על גבי המזרן. ברקע נראית הסייעת ליהיא בן דניאל, שנעצרה אף היא בעקבות האירועים.

חשד להתעללות בגן בגבעתיים לאחר ששתיים מצוות הגן נעצרו בחשד שפגעו בילדים, נחשף התיעוד המטריד 21.06.18. צילום: באדיבות ההורים, מערכת וואלה! NEWS
מתוך תיעוד מצלמות האבטחה/מערכת וואלה! NEWS, צילום: באדיבות ההורים

עם שחרורן של השתיים למעצר בית, נאסר עליהן בין היתר ליצור קשר עם המעורבים בפרשה ועם ההורים מתלוננים. במקביל, על דהן נאסר גם לעסוק בכל עבודה שקשורה בילדים למשך 60 יום. בשבוע שעבר, עם הארכת מעצרה אמר סנגורה, עו"ד אלון אייזנברג: "בלהט האווירה הציבורית כרכו את הלקוחה שלי לפרשה. היא לא עשתה שום דבר פלילי. השופט אמיץ, החלטה אמיצה - נקבע שהיא תשוחרר עד יום שישי בכל מקרה ואולי אפילו היום".

בתיעוד התכתבות הווטסאפ שהעבירה עובדת הגן להורי הפעוטות לאחר המקרה הקשה בו התנצלה על מעשיה, סיפרה על החמרה במצבה הבריאותי, שגורם לפגיעה בתפקודה בגן. הוסיפה שהחליטה לסיים את עבודתה בגן ולטפל במצבה הבריאותי והנפשי. מיד לאחר מכן הודיעה מנהלת הגן כי העובדת מפסיקה את עבודתה בגן לאלתר. כמוכן, הודיעה המנהלת כי נבחנות דרכי פעולה בעקבות האירועים וכי הם צפויים לכנס ישיבת חירום עם ההורים על המקרים הקשים.

עוד באותו נושא

אשת צוות נוספת נעצרה בגן בגבעתיים: "אטפל בבעיותיי הנפשיות"

לכתבה המלאה
הפגנת הורים למען פיקוח על המעונות - 21 ביוני 2018. ---, מערכת וואלה! NEWS
הפגנת ההורים בתל אביב, היום/מערכת וואלה! NEWS, ---

כ-200 מפגינים התאספו מול קריית הממשלה בתל אביב במחאה על אי הסדרת הפיקוח על גנים ומעונות מגילאי 3-0. להפגנה הגיעו גם הוריה של הפעוטה יסמין וינטה, שהמטפלת בגן בו שהתה הואשמה בהריגתה.

"ההתעלמות מכאב ההורים ומהצורך לפתרונות הוא בושה וחרפה לממשלה", אמרה ח"כ פנינה תמנו שטה (יש עתיד) שהגיעה אף היא להפגנה. "מילארד שקל הם לא מוכנים לתת על שלום ילדינו, אז לשם מה נבחרו? לצערי הממשלה הזו נמצאת בבועה המנותקת מהעם, ההורים דורשים צדק ליחדים מגיל 0 עד 3, הורים חרדים, זה דור העתיד והממשלה פוגעת בהם באופן ישיר. ילדים זה לא עסק שבוןנים דרך הגרוש של השקל, שיתנו פיקוח ובטחון, שיתנו כבוד למקצוע הגננת ויתנו ביטחון לילדנו".

לדברים הצטרף גם אחז אגם, יו"ר ועד הגנים הארצי: "אנחנו ממשיכים להראות שלא נעצור ונמשיך להפגין עד שחוק הפיקוח יעבור. לא ניתן שימשיכו למרוח אותנו ולדחות את החוק שוב ושוב. אנחנו קוראים לממשלה לקחת אחריות על גילאי לידה עד שלוש, ולהפסיק את משחקי הכוחות. נמשיך למחות כדי שיסמין תהיה הקורבן האחרון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully