וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משביתה את האינטרנט: אלג'יריה נלחמת בהדלפות ממבחני הבגרות

הרשויות במדינה הודיעו על חסימת הגישה לרשת בכל שעה מתחילת המבחן, אחרי הדלפה גדולה ב-2016. בנוסף לכך, הותקנו גלאי מתכות בכניסה לאולמות הבחינה כדי למנוע הכנסת מכשירים אלקטרוניים

אלג'יריה השביתה את האינטרנט בכל רחבי המדינה בשל מבחינה הבגרות. זאת כדי לנסות ולמגר את תופעת ההעתקות, אחרי שב-2016 דלפו השאלות לרשת לפני המבחנים ובמהלכם. בשנה שעברה ביקשו הרשויות מספקיות האינטרנט לעצור את הגישה לרשתות החברתיות, אך לא היה בכך די כדי לעצור את ההעתקות.

שירותי האינטרנט, בטלפונים הניידים ובקווים הנייחים, ייחסמו למשך שעה אחרי תחילת כל מבחן גמר, עד לסוף תקופת המבחנים, שהחלה אתמול ותסתיים ביום שני. כ-700 אלף תלמידים ייבחנו במהלך התקופה, והתוצאות צפויות להתפרסם בתוך חודש.

שרת החינוך נוריה בן גבריט רמעון אמרה לעיתון המקומי א-נהר כי הגישה לפייסבוק תיחסם בכל רחבי המדינה במהלך התקופה. היא אמרה כי בעוד שלרשויות "לא נוח" עם ההחלטה, "עלינו לא לעמוד באופן פסיבי מול אפשרות להדלפות".

בנוסף לכך, כל המכשירים האלקטרוניים, הן של התלמידים והן של צוות בתי הספר, אינם מורשים ב-2,000 אולמות המבחנים במדינה, שבכניסה אליהם הוצבו גלאי מתכות. השרה הוסיפה כי בבתי הדפוס של המבחנים הותקנו מצלמות מעקב ואמצעים המשבשים את פעילות הטלפונים הניידים.

עוד ידיעות מהעולם
הלחימה באזור הגבול מחריפה: אלפים נמלטו מהפצצות משטר אסד
דיווח: יועצו של טראמפ יצא למוסקבה לקראת פסגה אפשרית עם פוטין

  • עוד באותו נושא:
  • אלג'יריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully