וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וליאני: החוקרים של טראמפ צריכים להיות במחלקה פסיכיאטרית

פרקליטו של הנשיא לעג לסוכני ה-FBI ואנשיו של התובע המיוחדים החוקרים שיתוף פעולה אפשרי בין קמפיין טראמפ לרוסיה, ואמר כי הם זקוקים לטיפול. "אנשים מעוותים שבכו אחרי שקלינטון הפסידה"

רודי ג'וליאני, עורך דינו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, אמר אתמול (שבת) כי סוכני ה-FBI ואנשי התובע המיוחד צריכים ללכת למחלקה פסיכיאטרית במקום לחקור את הנשיא. "הם צריכים ללכת ל'בלוויו", אמר ראש עיריית ניו יורק לשעבר, כשהוא מתייחס למחלקה פסיכיאטרית ידועה לשמצה במנהטן, לפי האתר המקומי "ספקטרום ניוז NY1". "משוגעים", הוסיף כשהוא מנופף בידיו בסמוך לראשו כשעיניו פקוחות לרווחה.

הוא אמר את הדברים במהלך קמפיין בחירות של חבר בית הנבחרים הרפובליקני דן דונובן, שזוכה לתמיכתו של טראמפ במרוץ הצמוד לבחירתו מחדש מול חבר הקונגרס לשעבר מייקל גרים.

ג'וליאני אמר עוד כי חקירתו של התובע המיוחד רוברט מולר את הקשרים האפשריים בין קמפיין טראמפ לרוסיה "הומצאה על ידי חבורת יצורים מעוותים שבכו" כשהמועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון הפסידה בבחירות ב-2016. "אהה, אנחנו רוצים את הילרי", אמר על ה-FBI. "מה הולך לקרות? אני צריך פסיכיאטר".

מתקפתו של ג'וליאני על רשויות אכיפת החוק הגיעה יומיים אחרי שדוח של משרד המשפטים קבע כי ראש ה-FBI לשעבר ג'יימס קומי "סטה" מהנורמות המקובלות בחקירת השימוש שעשתה קלינטון במיילים פרטיים בזמן ששימשה שרת החוץ. טראמפ טען יום למחרת כי הדוח "מזכה אותו לחלוטין", אולם זה כלל לא עסקת בהתנהלותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully