וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי הילדים מהגן שבו התגלה חשד להתעללות: "אנחנו בשבר עמוק"

15.6.2018 / 17:19

אחרי הארכת מעצרה של הגננת מרמת גן שתועדה כשהיא מכה לפי חשד את חלק מהילדים, אמרו ההורים כי התחושות ילוו אותם עוד שנים. אחת האימהות טענה: "כאימא הרגשתי דברים שגרמו לי להתלונן במשטרה". עורך דינם של אחד מזוגות ההורים: "זו הפכה למכת מדינה"

הקטנטנים של יעל/צילום: אור רביד ויותם רונן

הורי הגן "הקטנטנים של יעל", שבו התגלה מקרה נוסף בשבועות האחרונים של התעללות בילדים, הביעו היום (שישי) דאגה בעקבות מעצרה של הגננת סיגל אלקיים לאחר שורת תלונות שהוגשו נגדה. אמה של אחת הפעוטות אמרה כי "אנחנו בשבר עמוק" והוסיפה: "הגענו לגן בגלל סיגל. הילדים שלנו אוהבים אותה וזה פשוט לא מסתדר לנו שהגננת הודתה בחשדות שמיוחסים לה. סיגי זאת האחרונה שיכולה לעשות דברים כאלה".

בית משפט השלום בתל אביב האריך הבוקר עד יום ראשון את מעצרה של אלקיים, בת 38 מרמת גן. היא נחקרה כבר ביום חמישי שעבר היא הכחישה את המיוחס לה ונשלחה למעצר בית. באמצע השבוע הגיע פענוח הסרטונים שבה נראית הגננת כשהיא מכה, על פי החשד, את חלק מילדי הגן. במשטרה החליטו לעצור את הגננת ולהעמיק את החקירה. בימים הקרובים הורי הגן יתוחקרו, כמו גם צוות הגננות והסייעות.

עוד בנושא:
אשת צוות נוספת נעצרה בגן בגבעתיים: "אטפל בבעיותיי הנפשיות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכניסה לגן "הקטנטנים של יעל" ברמת גן/מערכת וואלה!, צילום מסך

לילך, אחת מהאמהות, סיפרה על התחושות שהובילה אותה להגיש תלונה במשטרה. "אין לי מושג מה ראו בסרטים ואני לא רוצה לפגוע בחקירת המשטרה", אמרה. "כאימא הרגשתי דברים, זה הילד השלישי שלי. התחושות שעלו בי גרמו לי ללכת, אלה לא רק חשדות".

לילך ביקשה להעביר מסר לכל הורים שלפיו: "אם יש תחושה שלילד לא טוב לו, מישהו פוגע בו מישהו מזיק לו, לא ללכת לישון עם התחושה הזאת בלילה. לצערי התחושה הזאת תלווה אותנו עוד שנים רבים. צריך לדבר עם הורים ולהתלונן. אם לא מקבלים תשובות מהמערכת שנמצאים בה לקום ולבדוק, זה הילדים שלכם, הדם שלכם, האוצרות שלכם. לא להיות אדישים".

עוד באותו נושא

אחרי שתועדה במצלמות: גננת מרמת גן נעצרה בחשד שהכתה ילדים

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הרגשתי דברים כאימא". לילך/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמה של פעוטה בפעוטון ברמת גן אמרה בשיחה עם וואלה! NEWS כי "מנהלת הגן כינסה את כל הוריה הגן לישיבה דחופה, במהלכה היא בשרה לנו על החשדות נגד הגננת. לפי מה שהיא סיפרה הורים ככל הנראה תיעדו במצלמה נסתרת את הגננת סיגל אלקיים מכה ילדים". לדבריה, "הורים כולם בסערת רגשות גדולה. זה כל כך לא מתאים לסיגל, היא אוהבת ומגוננת על הילדים שלנו, זה ממש לא מתאים לה, לא יודעת מה אעשה ביום ראשון, אם אשלח את הילדים לגן, השבוע עוד ראינו את סיגל בעבודה".

הורה אחר הוסיף: "בשעתיים האחרונות סערה גדולה בשכונה שלנו בעקבות הסיפור. השכונה היא שכונת מרום נווה, מגיעים לגן ילדים מכל האזורים, אין אחד שמלא מדבר על זה", ההורה הוסיף כי "במיוחד אחרי האירועים הקשים בפתח תקווה וגבעתיים - אנחנו דורשים לדעת מה קרה שם".

"לא נסתפק בהבעת חרטה"

עו"ד נבון קצב, המייצג את הורי הפעוט בן השנה ותשעה חודשים שלפי החשד חווה התעללות ואלימות, סיפר כי הם "נסערים מאוד מכל הפרשה", ובפרט "מהחלטת בית המשפט להיענות לבקשת המשטרה להאריך את מעצרה של החשודה, על סמך ראיות המקימות חשד סביר למעשים פליליים חמורים".

"אנחנו לא נסתפק בהבעת צער וחרטה בנסיבות החמורות האלה", הוסיף עו"ד קצב. "נמתין לסיום חקירת המשטרה ונעמוד על כך שהדין ימוצה עם כל מי שיימצא כי ביצע, ידע או סייע למחדל - ובכלל זה עצם העיניים". הוא אמר על פי כי כתב האישום שהוגש בימים האחרונים בגין הריגת הפעוטה יסמין וינטה בפתח תקווה, "הדברים הופכים למכת מדינה של ממש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully