וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר להיכנס איתך בסטים? נתניהו תועד בחדר כושר בפריז

בזמן שהותו בפריז במסגרת הביקור המדיני שערך בשבוע שעבר באירופה, פינה ראש הממשלה קצת זמן כדי להזיע והתאמן בחדר כושר במלון בעיר. הקומיקאי האמריקני ג'ון מולאני שהבחין בנתניהו הצליח לתעד את ראש הממשלה מרים משקולות והפיץ את התמונות ברשתות החברתיות

ראש הממשלה, בנימין נתניהו מתאמן. טוויטר, צילום מסך
נתניהו במהלך האימון בפריז/צילום מסך, טוויטר

בין המפגשים המדיניים וההצהרות לתקשורת, ראש הממשלה בנימין נתניהו מצא במהלך הביקור שערך באירופה בשבוע שעבר זמן לפעילות אחרת. כך, בזמן ששהה בפריז כדי להיפגש עם נשיא צרפת עמנואל מקרון בארמון האליזה, הצליח נתניהו לפנות גם מעט זמן לעצמו.

הקומיקאי האמריקני ג'ון מולאני שהה אף הוא בפריז בזמן ביקורו של ראש הממשלה נתניהו. לא זו אף זו, מסתבר שמולאני שהה במלון בו עצר נתניהו כדי להשקיע בכושרו הגופני. מולאני שנתקל בראש ממשלת ישראל בשיאו של אימון משקולות בחדר הכושר, לא היסס, שלף את מכשיר הטלפון הנייד ותיעד את האירוע. לדבריו, הוא ונתניהו שהו לבד בחדר הכושר, לצד תשעה מאבטחים נוספים.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ונשיא צרפת, עמנואל מקרון במהלך מסע"ת שנערכה בארמון האליזה, פריז, צרפת  5 ביוני 2018. רויטרס
מקרון ונתניהו במהלך ביקורו בפריז בשבוע שעבר/רויטרס

נתניהו שהה בפריז במסגרת ביקור מדיני באירופה שערך בשבוע שעבר. לצד נשיא צרפת, נפגש נתניהו גם עם קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל וראשת ממשלת בריטניה תרזה מיי. במהלך ביקוריו נדונה סוגיית הגרעין האיראני כמו המצב מול הפלסטינים והמתיחות בגבול עזה. בצרפת, אמר הנשיא מקרון לוואלה! NEWS כי העברת השגרירות האמריקנית מתל אביב לירושלים "גרמה למוות". זאת, לאחר שנשאל אם צרפת מתכוונת להכיר במדינה פלסטינית והבהיר כי צעד כזה יהיה מהלך חד-צדדי לא רצוי. לדבריו, "זו אינה חגיגה ולא תרומה לשלום. ארצי מחויבת לפתרון שתי המדינות בשלום וביציבות עם ירושלים כבירת שתי המדינות".

"אמרתי לראש הממשלה שאני מאוד מודאג מהאיומים על תהליך השלום והארועים של השבועות האחרונים תדלקו חשדות קיימים", הוסיף מקרון. "אנחנו מגנים כל אלימות נגד אזרחים מחויבים לביטחון ישראל ומגנים כל סוג של אלימות מכל קבוצה ובמיוחד חמאס".

נתניהו השיב למקרון כי "הסכסוך הישראלי-פלסטיני קשור לשלילת ישראל ולא למדינה פלסטינית, וזה מה שממשיך את הסכסוך הזה. אני חושב שהשלום מבוסס על עובדות ועל אמת. אם רוצים להתקדם לקראת שלום צריך להכיר באמת ולהכיר בירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully