וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: גבר רצח את ארבעת ילדיו וילדי בת זוגתו - והתאבד

המשטרה צרה על מתחם דירות באורלנדו במשך כיממה, וכשפרצה פנימה גילתה את גארי ויין לינדסי ג'וניור בן ה-35 מת בארון בגדים וארבעה ילדים מתים בחדרי שינה. הם הוזעקו למקום אחרי קריאה של בת הזוג

ארבעת הילדים שנלקחו כבני ערובה ונהרגו באורלנדו, ארה"ב. מערכת וואלה! NEWS
בת הזוג ושלושה מהילדים/מערכת וואלה! NEWS

גבר ירה למוות בארבעה ילדים - שניים מהם ילדיו ושניים של בת זוגו - והתאבד בעיר אורלנדו שבארצות הברית - כך מסרה המשטרה המקומית. לדברי מפקד המשטרה, ג'ון מינה, החשוד, גארי ויין לינדסי ג'וניור בן ה-35, נמצא ביום שני מת בארון בגדים המצוי בדירה, שבה התבצר עם בני הערובה במשך כיממה. הילדים אותרו ללא רוח חיים עם פצעי ירי בשני חדרי שינה.

התקרית החלה כששוטרים ממשטרת אורלנדו הגיעו לזירה בעקבות תלונה על אלימות במשפחה שהגישה בת זוגו של החשוד. אחרי שלינדסי ג'וניור הבחין בשוטרים שהגיעו לכיוונו הוא פתח באש לעברם. הוא פצע באורח קשה את השוטר קווין ולנסיה, שבשנות ה-20 לחייו.הוא צפוי להחלים ולהשתקם מפציעותיו.

שוטרים בזירת רצח באורלנדו שבמדינת פלורידה בארצות הברית, 12 ביוני 2018. אי-פי, AP
שוטרים בזירת הרצח, היום/AP, אי-פי

הילדים, שאותם לקח לינדסי כבני ערובה ומאוחר יותר רצח אותם היו בני שנה עד 11, סיפר מינה. על פי הדיווחים שניים מהילדים היו ילדיו של לינדסי והשניים האחרים היו ילדיה של בת זוגו שהזעיקה את משטרה. רישומי בית המשפט של פלורידה הראו שללינדסי היה עבר פלילי עשיר הכולל מערובות בפשעי הצתה וגניבה.

ג'ודי פפר, המתגוררת במתחם הדירות בו בוצע הרצח, סיפרה שבעת שהיא נחה על הספה בביתה לאחר שצפתה במשחק בייסבול בטלוויזיה היא התעוררה בבהלה למשמע ארבע יריות רועשות. "זה היה, בום בום בום... הייתי מבועתת" היא אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully