וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים לפסגת טראמפ- קים - דיווח מסינגפור:המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

עריכת וידאו: ניר חן

עורך חדשות החוץ ושליח וואלה! News לסינגפור אורן נהרי בדיווח לקראת פסגת המנהיגים. מה חושב הציבור על פרשת ביטול משחק הידידות עם ארגנטינה? האם השרה רגב מזיקה למעמדה הבינלאומי של ישראל? ומדוע ניצולי שואה לא מקבלים שעות סיעוד שממומנות על ידי גרמניה? הצטרפו למהדורה


פסגת המנהיגים: בעוד פחות מ 48 שעות זה יקרה, נשיא ארה"ב טראמפ ומנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג' און ייפגשו לראשונה בסינגפור. כל התרחישים אפשריים: מפיצוץ הפגישה ועד ליציאה משותפת ומחויכת של שני המנהיגים. עורך חדשות החוץ ושליח וואלה! News לסינגפור אורן נהרי מדווח על ההכנות לפסגה.

האם השרה מירי רגב גרמה נזק למעמדה הבינלאומי של ישראל בעקבות ביטול המשחק עם ארגנטינה? מסקר שערך מכון פאנלס פוליטיקס בעבור וואלה! News עולה כי 53% סבורים שהשרה רגב גורמת לנזק תדמיתי למדינה. ומה חושב הציבור על השאלה האם האירוויזיון צריך להיות בירושלים? כל תוצאות הסקר והפרשנות של הכתבת המדינית והפוליטית של וואלה! News טל שלו.

ממשלת גרמניה מממנת את החלק הארי של שעות סיוע סיעודי לניצולי שואה, אז מדוע נמנעות השעות הללו מ-2873 ניצולים? כתבת הרווחה של וואלה! News דנה ירקצי בפרסום ראשון עם פרטי הסיפור המקומם הזה.

התאבדות השף והסלבריטי אנתוני בורדיין מעלה שוב את נושא ההתאבדויות בארה"ב. כתבת וואלה! News בניו יורק דניאל זירי על אחד מעשרת גורמי המוות המובילים בארה"ב.
4 ימים לפתיחת המונדיאל שיערך ברוסיה, מיכאל יוכין, כתב וואלה! ספורט עם התחזיות העדכניות ביותר לקראת טורניר הכדורגל הגדול בעולם.

.

LIVE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully