וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: ביטול המשחק עם ארגנטינה הוא ניצחון להכרת העולם בנו

בפגישה עם יו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטינית ג'יבריל ר'גוב ביקש יו"ר הרשות הפלסטינית להביע את הערכתו לנבחרת הכדורגל שביטלה את הגעתה לישראל. "לא נקבל כל פגיעה במעמדה של ירושלים כבירת פלסטין"

עריכת וידאו:ניר חן

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן נפגש אמש (חמישי) עם יו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטינית ג'יבריל רג'וב וביקש להביע את תודתו לנבחרת הכדורגל של ארגנטינה על ביטול הגעתה למשחק הידידות עם נבחרת ישראל בירושלים. לדברי אבו מאזן ההתאחדות הפלסטינית "מנעה מישראל לעבור על החלטות בינלאומיות, בייחוד אלה הנוגעות לירושלים הכבושה, בירת פלסטין הנצחית".

אבו מאזן כינה את החלטתה של נבחרת ארגנטינה "ניצחון להכרה הבינלאומית" בפלסטינים והוסיף כי הוא "מלא הערכה" להתאחדות הפלסטינית על מאמציה "להציב דברים בפרספקטיבה הראויה". לדבריו, "הראינו כי כל צעד לפגיעה במעמדה של ירושלים כבירת פלסטין לא יתקבל".

רג'וב השיב ליו"ר הרשות כי לולא תמיכתו שלו "לא היינו יכולים להביא לניצחון הזה", ושיבח את אבו מאזן על כך שהוא דוגל בהפרדת הפוליטיקה מהספורט. "מאמצינו הביאו לניצחון צודק", הוסיף יו"ר ההתאחדות הפלסטינית, שלדבריו, ניסיונה של ממשלת ישראל להפוך את המשחק לפוליטי, עמד בניגוד להחלטות בינלאומיות בעניינה של ירושלים. "המהלך הישראלי סותר את כללי התאחדות פיפ"א", הוסיף. "אנחנו מאחלים לנבחרת ארגנטינה הצלחה במונדיאל ברוסיה ושתוכל לארח בעצמה את משחקי גביע העולם בשנת 2030".

לקריאה נוספת:
נתניהו על ביטול המשחק: מאכזב ומצער, טבעי שיתקיים בירושלים

יו"ר הרשות אבו מאזן משתחרר מבית החולים ברמאללה, 28 במאי 2018. רויטרס
בירך על החלטת ארגנטינה. אבו מאזן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully