וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעיית יועץ לשעבר בקמפיין טראמפ: איימו להאשימו שהיה סוכן ישראלי

6.6.2018 / 22:50

לטענת אשתו של ג'ורג' פפדופולוס, החוקר המיוחד רוברט מולר, הממונה על בדיקת ההתערבות הרוסית בבחירות, איים להגיש נגדו כתב אישום בגין עבודה עבור ישראל מבלי להירשם כסוכן זר. לדבריה, הוא הודה בקיום קשרים עם רוסיה כדי להימנע מאישום בריגול

צילום: CNN

החוקר המיוחד החוקר את פרשת התערבות הרוסית בבחירות, רוברט מולר, איים להגיש כתב אישום נגד יועץ לשעבר בקמפיין הנשיא דונלד טראמפ על כך שפעל כסוכן של ישראל מבלי להירשם כחוק - כך אמרה אשתו של היועץ, ג'ורג' פפדופולוס, ל"וושינגטון פוסט".

לדבריה של סימונה פפדופולוס, סוכניו של החוקר המיוחד אמרו לבעלה כי יש בידיהם ראיות על כך שהוא עבד עבור ישראל בהיותו יועץ בתחום האנרגיה מבלי שנרשם כסוכן זר. לפי החוק בארצות הברית, אדם העובד עבור ממשלה זרה צריך להירשם כ"סוכן זר". הדבר התרחש, לכאורה, לפני שפפדופולוס הצטרך לקמפיין טראמפ. היא הוסיפה כי הוא הכחיש את ההאשמות.

עוד בוואלה! NEWS
"אין שחייה לנאצים": מי גנב את בגדי מנהיג הימין הקיצוני בגרמניה?
אחרי מפגן כוח של מפציצים אמריקנים: סין במסר מאיים על ארה"ב
טראמפ: הדיווחים על מלניה מרושעים, היא בסדר גמור

ג'ורג' פפדופולוס, יועץ החוץ של טראמפ. טוויטר CNN, מערכת וואלה! NEWS
פפדופולוס/מערכת וואלה! NEWS, טוויטר CNN

פפדופולוס, שהיה יועץ זוטר בקמפיין של טראמפ, משתף פעולה עם החקירה של מולר. בחודש אוקטובר הוגש נגדו כתב אישום על כך ששיקר ל-FBI לגבי מגעים שהיו לו עם גורמים רוסים בזמן הבחירות. לדברי אשתו, הוא הודה באשמה על אף שלא היה שותף למאמצי הרוסים להתערב בבחירות, כדי להימנע מכך שיוגש נגדו כתב אישום על היותו סוכן ישראלי.

"אני יודעת שאין לו שום קשר לרוסיה", היא אמרה לוושינגטון פוסט. "אנחנו יודעים שהוא היה תחת זכוכית מגדלת בגלל הקשרים שלו לישראל, לא לרוסיה, אז מה הסיפור פה?", היא הוסיפה.

לטענתה, בעלה הוא "קורבן". "הוא עשה טעות, והודה באשמה על כך שעשה את הטעות הזו. זה יהיה הגיוני אם הנשיא ייתן לו חנינה", הוסיפה. מוקדם יותר השנה, אמרה סימונה פפדופולוס כי בעלה ייזכר כמו ג'ון דין, היועץ לשעבר בבית הלבן שהודה באשמה בגין טיוח פרשת ווטרגייט, ומאוחר יותר הפך לעד נגד יועציו של הנשיא לשעבר ניקסון. בריאיון אתמול היא אמרה כי דבריה בעבר לא הוצגו בצורה נכונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully