וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין שחייה לנאצים": מי גנב את בגדי מנהיג הימין הקיצוני בגרמניה?

6.6.2018 / 13:31

אלכסנדר גאולנד, אחד מראשי אלטרנטיבה לגרמניה, נכנס לשחייה לילית באגם באזור ברלין, אך כשיצא ממנו גילה שבגדיו נעלמו. לפי עדי ראיה, הגנב צעק כי זה לא "אזור שחייה לנאצים". המשטרה חוקרת

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

משטרת גרמניה הודיעה היום (רביעי) כי היא חוקרת את גניבת בגדיו של מנהיג בימין הקיצוני, שנלקחו ממנו בזמן ששחה במימי אגם סמוך לביתו שבפאתי ברלין.

מנהיג מפלגת אלטרנטיבה לגרמניה (AfD) אמר לסוכנות הידיעות הגרמנית DPA כי אחרי שיצא מהמים וגילה שבגדיו לא נמצאים היכן שהניח אותם, עדי ראיה סיפרו לו כי הגנב צעיק "זה לא אזור שחייה לנאצים". הוא אמר את הדברים לאחר שאתמול פורסמה ברשתות החברתיות תמונה שלו כשהוא בבגד ים לצדו של שוטר.

משטרת פוטסדם מסרה כי האירוע התרחש בשבע שעבר וכי ייתכן שהיה זה על בסיס "מניע פוליטי".

המפלגה נכנסה בשנה שעברה לפרלמנט בפעם הראשונה, והפכה לשלישית בגודלה בעקבות גל אנטי-ממסדי ומסרים המתנגדים להגירה. היא עתה מפלגת האופוזיציה הגדולה ביותר, אך מנהיגיה, בראשם גאולנד, ממשיכים להסתבך בשערוריות.

רק בשבוע שעבר ניפק גאולנד התבטאות מקוממת נוספת, כשאמר שהמשטר הנאצי הוא רק "כתם לשלשת" בהיסטוריה המפוארת של גרמניה. הוא ספג גינויים רבים מצד הממשלה, אך הוא הכחיש כי הוא ניסה להפחית מחשיבות פשעי הנאצים.

אלכסנדר גאולנד, אחד מראשי מפלגת אלטרנטיבה לגרמניה (ِِAfD), מלווה על ידי שוטר אחרי שבגדיו נגנבו, יוני 2018. טוויטר, מערכת וואלה! NEWS
גאולנד מלווה על ידי שוטר לאחר הטבילה באגם/מערכת וואלה! NEWS, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully