וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגשימה חלום לטוס להודו": אדווה נהרגה בתאונה בטיול

אדווה בן דהן, בת ה-36 מגבעתיים, מתה בהתרסקות ג'יפ המטיילים, שסטה מכביש בעמק ספיטי ונפל לתהום. עשרות חברים ובני משפחה הגיעו לבית הוריה באשדוד. אחד מחבריה סיפר עליה: "צעירה מיוחדת במינה, הייתה אהובה על כולם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדווה בן דהן בהודו/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבועיים וחצי אחרי שטסה לטיול בהודו, אדווה בן דהן נהרגה אתמול (שני) בתאונת דרכים בעמק ספיטי שבמדינת הימאצ'ל פרדש, בצפון הודו. בן דהן, בת 36 מגבעתיים, פונתה עם ארבעת הישראלים הנוספים שנפצעו יחד איתה לבית החולים בקולו. המשטרה המקומית פתחה בחקירת המקרה והרשויות עדכנו את השגרירות הישראלית.

קונסול ישראל בהודו אלי סנה הגיע לקולו ושם נפגש עם הפצועים. הוא יסייע בהעברתם לבית החולים בדלהי ומשם לארץ בשעות הקרובות. בנוסף לכך הוא פועל להעברת גופתה של בן דהן בארץ.

אדווה, שעבדה בחברת "טבע", היא ילידת אשדוד ובוגרת מקיף ו' בעיר. לבית הוריה באשדוד הגיעו עשרות חברים ובני משפחה מיד עם היוודע הבשורה. אחד מחבריה אמר כי אדווה הייתה "צעירה מיוחדת במינה, צנועה, שהייתה אהובה על כולם. היה לה חיוך כובש. היה חלמה לטוס להודו ולפני שבועיים עשתה זאת. כולם בהלם".

אבי בן דהן, אחיה של אדווה, אמר לוואלה! NEWS כי "היא הגשימה חלום לטוס להודו. לפני יומיים התקשרה אלינו ואמרה שהיא יוצאת לכפרים ולא תהיה זמינה במשך יומיים". לדבריו היא "אהבה להוביל, ליזום ולטייל", גם בעמותת "אתגרים" וגם כגולשת סאפ, וכי היא "היא הייתה אהודה ועזרה לאנשים".

מתוך הפייסבוק של אדווה בן דהן. צילום מסך
מתוך הפייסבוק של אדווה/צילום מסך
מתוך הפייסבוק של אדווה בן דהן. צילום מסך
מתוך הפייסבוק של אדווה/צילום מסך

בשבת האחרונה העלתה אדווה פוסט שבו היא מצולמת כשהגב שלה מופנה למצלמה ונוף נראה מאחוריה. "שבת שלום מהודו", כתבה. חבריה הגיבו לפוסט ולאחת מהן השיבה: "מה יכול להיות רע במקום כזה? חלום".

במהלך התאונה כלי הרכב, שבו נסעו נהג מקומי ושישה תיירים, צלל לערץ הסמוך לקולנג, במרחק של 75 קילומטרים מקיילונג שבעמק ספיטי. החבורה נסעה ממנאלי למחוז קולו, והתרסק במרחק של 115 קילומטרים מנקודת מוצאו. בכלי תקשורת מקומיים דווח כי הכביש היה רחב יחסית ולא מסוכן לנסיעה, כך שאחד החשדות הוא שהתאונה נגרמה כתוצאה מבמהירות מופרזת.

עמק ספיטי בהודו. ShutterStock
עמק ספיטי בהודו/ShutterStock

חזי נפרסטק, רב בית חב"ד בהודו, נסע לסייע לפצועים הישראלים אחרי התאונה. "אני עכשיו עם שלושה מהפצועים, פצוע נוסף בדרך לבית רפואה בצ'אנדיגר במרחק של חמש עד שש שעות נסיעה מאיתנו", אמר בשיחה עם וואלה! NEWS. הוא דיווח כי מצבם קל עד בינוני וכי אחד מהפצועים סובל מפגיעת ראש. "הם מרגישים פיזית לא טוב. כל אחד ברמה שלו", הדגיש.

הרב סיפר: "הם היו בדרך ממנאלי. אחרי חמש עד שש שעות נסיעה, הג'יפ סטה ימינה, נפל והתגלגל לפחות 11 פעמים". לדבריו, נוסעת אמריקנית שהייתה ברכב הצליחה לצאת בתחילת הנפילה ויצאה ללא פגע, כאשר שאר הנוסעים נפלטו ממנו כל אחד בזמן אחר וקיבל מכות שונות.

עוד הוסיף כי הנפילה התרחשה בשעה 11:00 ולהם נודע רק בשעה 20:00. "מיד יצאנו ממנאלי לקולו, איפה שהם מאושפזים", אמר נפרסטק. "כעת הרופאים בבית הרפואה והם עומדים בקשר צמוד עם הביטוח של כל אחד מהמטיילים. אחד מהם משתף בצורה מלאה וזוכר בדיוק מה היה, והשניים האחרים קצת מעורפלים. הם עדיין לא יודעים שהחברה שלהם מהג'יפ נהרגה".

(עדכון ראשון: 23:58)

אדוה בן דהן. פייסבוק, צילום מסך
אדווה בן דהן/צילום מסך, פייסבוק

אחיה של בן דהן בראיון ל-103fm: "מקווה שהחיוך שלה ימשיך איתנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully