וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שרה נתניהו הניפה עט לעבר גרונר וצרחה: 'אנחנו שונאים אותך'"

על פי דיווח בחדשות 2 אחזה אשת ראש הממשלה בחפץ באופן מאיים לעבר מנכ"ל משרד רה"מ במהלך פגישה שאליה זומן בנושא הוצאות כספיות על המעון הפרטי בקיסריה. עוד דווח כי ראש הסגל נאלץ להפריד בין השניים כשהוא קורא "תירגעי"

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בביקור במטה האו"ם בניו יורק, מרץ 2018. רויטרס
נתניהו/רויטרס

שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הניפה עט בצורה מאיימת כלפי מנכ"ל משרד ראש הממשלה אלי גרונר במהלך פגישה שבה נכח גם ראש הסגל יואב הורוביץ - כך פורסם אמש (שישי) באולפן שישי בחדשות 2. על פי הדיווח, הרקע לעימות היה סירובו החוזר והנשנה של גרונר לאשר הוצאות כספיות על מעונם הפרטי של בני הזוג נתניהו בקיסריה. גרונר זומן למעון הרשמי של ראש הממשלה בירושלים, שם קיבלה אותו נתניהו בצרחות "אנחנו שונאים אותך", כך על פי הפרסום. עוד נאמר כי הורוביץ תפס את ידה של נתניהו והוציא אותה אל מחוץ לחדר תוך שהוא קורא: "תירגעי, תירגעי".

הדיווח הגיע בעקבות פרסום "הארץ" שלשום , שלפיו נתניהו ניסתה לתקוף פיזית את גרונר. לדברי המקורות שצוטטו בעיתון, גרונר לא נפגע והצליח להדוף אותה מעליו עד שבכיר במשרד התערב והצליח להפריד בין השניים. גרונר הכחיש את הדיווח, ומטעמה של נתניהו נמסר כי מדובר ב"עוד אגדות נוסח סרנה".

שלשום פרסמו ראש הממשלה ורעייתו סרטון בתגובה לדיווח, ובו אמרה שרה נתניהו: "אין לי מילים לתאר את ההזיה של השקרים מהאלה שנמשכים למעלה מ-20 שנה. שקרים מגמתיים כל כך, כל כך מרושעים עלי על ידי התקשורת הישראלית. פשוט, גודל הפרופורציה מראה כמה שזה כל כך קטנוני והזוי וקטן". ראש הממשלה מסר גם הוא: "אני מייחל שהתקשורת הישראלית תגיד פעם אחת מילה אמתית על רעייתי שרה כרעיה, כאם, כבת, כמי שעושה כל כך הרבה דברים טובים לציבור בישראל. מחיילים, דרך משפחות שכולות ועד ניצולי שואה. אבל כנראה שהיום הזה עוד רחוק".

(עדכון ראשון: 20:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully