וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהרכב הבוער עד החשוד שנשבר בחקירה: כך אותרה גופת היהלומן מלוד

1.6.2018 / 9:20

מעט לאחר שנמצאה מכוניתו של איש העסקים בוריס בוטרשוילי עולה בלהבות, נעצר מכר מתחום היהלומים שאותו היה אמור לפגוש כשעליו החומר היקר בשווי מאות אלפי שקלים. במקביל לסריקות ופעולות חקירה נוספות, לחצו החוקרים על החשוד שהובילם לבסוף למקום הגופה

צילום: דוברות המשטרה

זמן קצר לאחר שמשפחתו של איש העסקים וסוחר היהלומים בוריס בוטרשוילי הודיעה על היעלמותו, החלו במשטרת לוד לחקור בדקו כמה כיווני חקירה. לאחר הודעת המשפחה, התקבל דיווח על כלי רכב שעלה באש ליד התחנה המרכזית בלוד, ושוטרים וכבאים שהגיעו למקום איתרו את מכוניתו של בוטרשוילי, שגופתו נמצאה לפנות בוקר (שישי), עולה בלהבות. מי שהצית את כלי הרכב רצה לגרום לחוקרים לחשוב שעבריינים מקומיים עומדים מאחורי המעשה, אך במשטרה הבינו בשלב זה שהמבצעים ביקשו להעלים ראיות ולטשטש עקבות.

בני משפחתו של בוטרשוילי, תושב לוד, סיפרו כי היה אמור להיפגש עם מכר מתחום היהלומים, המתגורר במודיעין. לדבריהם, הוא נהג לשאת עמו תיק מלא יהלומים בשווי מאות אלפי שקלים, ובמשטרה הבינו כי מישהו ארב לו. אחד מכיווני החקירה שעלו היה כי בוטרשוילי הותקף ונפגע בניסיון שוד, ואפשרות נוספת הייתה סכסוך עסקי.

עוד בנושא
גופת היהלומן מלוד שנעדר נמצאה ביער מודיעין עם סימני אלימות
"חשש גדול לשלומו": תעלומת היעלמותו של היהלומן מלוד

בוריס בוטרשוילי. מערכת וואלה! NEWS
גופתו נמצאה מוסתרת בצמחייה ביער. בוטרשוילי/מערכת וואלה! NEWS

במשטרה הוחלט לחקור את האדם שעמו היה אמור בוטרשוילי להיפגש - תושב מודיעין, בן 49, נשוי ואב לילדים. כבר בשלבי החקירה הראשונים נמצאו סתירות בגרסתו, ונעשה שימוש באמצעים טכנולוגיים כגון איכונים למכשירי טלפון ובדיקת מצלמות אבטחה. פעולות החקירה שננקטו בנקודה זו היו מעצרו של האדם, כולל הבאתו לבית המשפט בראשון לציון שהאריך את מעצרו בחמישה ימים, במקביל להקמת חפ"ק חיפושים ליד בית העלמין במודיעין. שתי זירות נסרקו במקביל - יער בן שמן עד לאזור בית העלמין של מודיעין, וכן הוואדי והגבעה שמאחורי אזור התעשייה החדש של העיר, הנושק ליער בן שמן ומכונה יער מודיעין. בחיפושים השתתפו מתנדבים רבים, כלבנים ופרשים של המשטרה ושוטרים.

לאחר הארכת מעצרו של החשוד, החלו במשטרה להפעיל עליו לחץ בחקירה. לפנות בוקר, הוא נשבר והצביע על המקום שבו לבסוף נמצאה גופתו של בוטרשוילי. השוטרים שהגיעו ליער מודיעין, לאזור הצמוד לתחנת הדלק "דלק", נמצאו בסמוך לשביל עפר בין עצי האורנים את גופתו של איש העסקים והיהלומן, כשהיא מוסתרת בצמחייה עבותה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גופת היהלומן שנעדר נמצאה ביעד מודיעין עם סימני אלימות. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
מקום מציאת גופתו של בוטרשוילי ביער מודיעין, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו של בוטרשוילי, ובשלב זה החלו חוקרי המז"פ בתיעוד הזירה ובאיסוף ממצאים. כעת, נותרו בפני החוקרים כמה שאלות פתוחות. ראשית, טרם התברר המניע למעשה - אם מדובר בשוד שהסתבך או בסכסוך כספי בין בוטרשוילי והחשוד. כמו כן, לא ברור אם היו שותפים למעשה, ואם הרצח תוכנן מראש או שהמעשה "התגלגל" תוך כדי הפגישה בין השניים. כמו כן, בצילומי מצלמות האבטחה בשעות לפני היעלמותו של בוטרשוילי, הוא נראה נושא על כתפו את התיק שבו יהלומים בשווי מאות אלפי שקלים - אך זה גם טרם נמצא.

בוטרשוילי, שעל גופתו נמצאו גם סימני אלימות, הוא אב לארבעה שהיה מוכר כאחד מראשי קהילת יוצאי גאורגיה בעירו וכאיש עסקים אמיד הפועל בארץ בחו"ל. גורמים במשטרה אמרו לאחר היעלמותו כי לא היה מוכר משטרה, וכי לא היה ידוע על סכסוכים שבהם היה מעורב או על בעיות כלכליות.

רכבו של הנעדר בוריס בוטרשוילי. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
רכבו של בוטרשוילי/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט
תיעוד של הנעדר בוריס בוטרשוילי יוצא מפגישה. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
בוטרשוילי כפי שתועד במצלמות האבטחה/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully