וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 שנות מאסר לצעיר שדקר למוות בן 22 במסיבת טבע בצפון

30.5.2018 / 10:12

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר הבוקר את העונש על טירן זזן, תושב קריית אתא, לאחר שהורשע בהריגתו של משה "קיקו" אשכנזי במהלך מסיבה ביער אליקים שבצפון לפני כשנה. השופט דחה את טענות ההגנה העצמית שלו, אך קבע כי דווקא המנוח וחבריו פתחו באלימות

עריכה: ניב מעוז

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר הבוקר (רביעי) שש שנות מאסר על טירן זזן, תושב קריית אתא בן 22, שהורשע בהריגתו של משה "קיקו" אשכנזי, תושב מגדל העמק, לפני כשנה. זזן דקר למוות את אשכנזי, בן 22 במותו, במהלך מסיבת טבע ביער אליקים. הוא הורשע בהריגה ובעבירות נלוות על פי הודאתו במסגרת עסקת טיעון בין סנגורו, עו"ד ציון שמעון, לפרקליטות מחוז חיפה. הוא נעצר בליל האירוע יחד עם נער בן 16 מהצפון שנחשד גם הוא בדקירה.

שופט יחיאל ליפשיץ שגזר את דינו של זזן דחה את טענות ההגנה העצמית שלו, והזכיר איומים ששלח לאשכנזי טרם ההריגה על רקע חוב כספי שהמנוח סירב להשיב לו. ואולם, הוא קבע כי באירוע המדובר דווקא המנוח וחבריו הם מי שפתחו באלימות. על פי קביעת השופט, זזן יפצה את משפחתו של אשכנזי במאה אלף שקלים.


עוד בוואלה! NEWS:
"שחט את אשתו וילדיו בסכין": תושב מגדל הורשע ברצח משפחתו
המשטרה עצרה ארבעה נערים בחשד לפשעי שנאה נגד פלסטינים
יומיים לפני שנרצחה: הצעירה מיפו ניצלה מהנחת מטען חבלה ליד ביתה

ראשוני. כתב אישום הוגש נגד טירן זזן, בן 21 מקריית אתא בגין הריגת משה אשכנזי, בן 24 ממגדל העמק. ערן גילווארג
זזן בבית המשפט, בשנה שעברה/ערן גילווארג

אחותו של זזן הביעה שאט נפש מגזר הדין. "אין צדק במדינה הזו", אמרה אחרי הקראת גזר הדין. כשיצאה מהאולם הפטירה: "ביזיון".

אביו של המנוח, איציק אשכנזי, אמר לוואלה! NEWS כי "אין צדק בעולם. כשנגיע לעולם האמת נדע מה קרה שם. כרגע, שהשם יעזור לנו". לדבריו, "זו טעות של שני חברים. לא הכסף ולא שש השנים בבית הסוהר יחזירו לי את הבן שלי, אז זה לא רלוונטי. אנחנו מקבלים את גזר הדין".

עו"ד תומר בן חמו, המייצגת את משפחתו של המנוח, אמר: "צר לנו על התוצאה. מצד אחד יש צעיר שאיבד את חייו, ומהצד השני משפחה של צעיר אחר המחכה שבנה ייצא מהכלא. אנחנו מקווים שהאלימות תיפסק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully