וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שסיקרו את הסופה: שני עיתונאים נהרגו מנפילת עץ בארה"ב

29.5.2018 / 11:33

מגיש וצלם של רשת מקומית נהרגו בתאונה בקרוליינה הצפונית, דקות אחרי שנפגשו עם בכיר ברשויות וראיינו אותו על נזקי "אלברטו". העץ הגדול נחת על מכונית השטח שלהם בזמן שנסעו בכביש המהיר

צילום: CNN, עריכה: יאיר דניאל

מגיש טלוויזיה וצלם נהרגו הלילה (שלישי) כשעץ נפל על כלי רכבם בקרוליינה הצפונית, בזמן שהם סיקרו את פגעי הסופה הטרופית "אלברטו". שני העיתונאים, המגיש מייק מקורמיק והצלם ארון סמלצר מערוץ WYFF של רשת NBC בגרינוויל, קרוליינה הדרומית, נהרגו אחרי שהעץ פגע במכונית השטח שלהם במחוז פולק, כ-145 ק"מ ממערב לעיר שרלוט.

מפקד רשויות הכיבוי המקומיות, ג'ופרי טננט, אמר כי דקות אחרי שהתראיין למקורמיק, הוא קיבל שיחת טלפון ובו דווח לו על התאונה. הוא הגיע לזירה וגילה את גופותיהם של שני האנשים שאותם פגש קודם לכן. "זה גם קצת נוגע אליי אישית, מאחר שהתראיינתי עשר דקות לפני שקיבלתי את השיחה, ודיברנו קצת על איך שהוא רוצה שנישאר בטוחים ועל איך שאנחנו רוצים שהוא יישאר בטוח", אמר לכתבים.

האדמה הייתה רוויה מהגשמים העזים, והעץ הגדול, שקוטרו כמטר, צנח על מכונית העיתונאים בזמן שהיא נסעה בכביש המהיר. לדברי טננט, כשצוותי ההצלה הגיעו לזירה, המנוע עוד פעל וכלי הרכב היה בהילוך נסיעה. "זה אירוע חריג, אני חושב שמערכת השורשים של העץ קרסה והוא צנח".

מקורמיק הצטרף לתחנה ב-2007, בתחילה ככתב ואז כמגיש של שתי תכניות. סמלצר הצטרף לתחנה בפברואר האחרון. השניים נולדו ב-1982.

לקריאה נוספת בנושא
עונת ההוריקנים החלה מוקדם: הסופה "אלברטו" מכה בארה"ב

העיתונאים מקורמיק וסמלצר, שנהרגו מפגיעת עץ בקרוליינה הצפונית, ארה"ב. אתר רשמי
מנוע המכונית עוד פעל כשגופותיהם נמצאו. מקורמיק וסמלצר/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully