וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב עדויות נוספות: תפתח מחדש חקירת המורה הפדופיל שאול שמאי

23.5.2018 / 8:40

בשיחה שקיימת מחנכת כיתה ד' עם תלמידים בבית הספר בתל אביב עלו תלונות נוספות נגד המורה שאול שמאי על תקיפה מינית, יומיים לאחר הרשעתו. בשל התלונות המנהלת זימנה את ההורים לשיחה. "אנחנו בכלל לא מופתעים ידענו שהוא תקף ילדות נוספות", אמרו הורים לוואלה! NEWS

צילום: אבי כהן, עריכה: שניר דבוש

משטרת תל אביב הודיעה היום (רביעי) כי תפתח מחדש את חקירת המורה שאול שמאי, שהורשע אמש בהסדר טיעון בביצוע מעשים מגונים בשש ילדות, זאת לאחר שעם פרסום גזר הדין שלשום, נשמעו תלונות מצד תלמידות אחרות על מעשים שביצע לכאורה. הבוקר הגישה מנהלת בית הספר היסודי בצפון תל אביב בו לימד שמאי תלונה נוספת במשטרה מרחב ירקון נגד שמאי, לאחר שאתמול עלו בשיחה שקיימה מחנכת כיתות ד' עם תלמידה, חשדות לתקיפה מינית של בנות נוספות.

במהלך השיחה סיפרו הילדות כי שמאי נגע בהן לכאורה במהלך השיעור. לדבריהן, המקרים נעשו בזמן שבכיתה לא הייתה אף סייעת שהייתה צמודה לתלמידים. מדובר בכיתה שנייה בבית הספר שבה שימש שמאי כמחנך מחליף עד למעצרו בשנה שעברה. בעקבות השיחה של המחנכת עם התלמידים, דיווחה המחנכת למנהלת על התלונות החדשות של התלמידות.

10 מתלוננות- הוארך מעצרו של שאול שמאי, המורה החשוד בביצוע עבירות מין בתלמידות בבי"ס בת"א. אבי כהן
החקירה תיפתח מחדש. שאול שמאי/אבי כהן

מנהלת בית הספר שיגרה הבוקר מכתב להורים בו סיפרה על ההתרחשויות ואף זימנה אותם לשיחה. היא הודיע כי בית הספר יעביר תלונה למשטרה כדי שזו תפתח בחקירה מחודשת.

"אנחנו בכלל לא מופתעים", אמר הורה בוועד ההורים בשיחה עם וואלה! NEWS. "ידענו שהוא תקף ילדות נוספות גם בכיתה האחרת, שם אמנם היה לו יותר קשה בגלל נוכחות הסייעת, אבל לא השלנו את עצמנו בכך".

"בכיתה הראשונה, כל הילדים נפגעו מהתקיפות המיניות שלו, למרות שרק שמונה הורים הגישו תלונה והפרקליטות בחרה מהטעמים שלה להגיש נגדו כתב אישום רק על ארבעה מקרי תקיפה של תלמידים", הוסיף ההורה. "אנחנו מאמינים שהפרקליטות תתעשת ותגיש ערעור על קלות העונש ותתן למשטרה לעשות את העבודה להגיע לחקר האמת ולחקור את העדויות החדשות".

עוד באותו נושא

שבע שנות מאסר נגזרו על שאול שמאי המורה הפדופיל מתל אביב

לכתבה המלאה
המכתב שנשלח להורי בית הספר לאחר גזר דינו של המורה הפדופיל שאול שמאי. מערכת וואלה! NEWS
ההודעה ששלחה מנהלת בית הספר להורי התלמידים/מערכת וואלה! NEWS

רק לפני יומיים גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב שבע שנות מאסר על שמאי, שהודה והורשע בביצוע מעשים מגונים בתלמידותיו בהתאם להסדר טיעון. בנוסף לכך, נגזרו עליו מאסר על תנאי ופיצוי של 25 אלף שקלים לכל המתלוננות.

במסגרת ההסדר, הוסרו מכתב האישום שהוגש נגד שמאי עבירות הנוגעות הדחה בחקירה ומעשה מגונה בפומבי. בנוסף לכתב האישום שהוגש בבית המשפט המחוזי בתל אביב, נגד הנאשם הוגש כתב אישום שני לבית משפט השלום בעיר בגין איסור עיסוק במוסד לאחר הרשעה בעבירת מין.

מפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) נמסר כי העונש "משקף את חומרת העבירות ומהווה הרתעה לכל מי ששלומם וביטחונם של ילדינו מופקדים בידיו, לבל ינצל את תמימותם של הילדים, חוסר האונים והמרחק מהעין כדי לפגוע בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully