וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"FUCK TURKEY": יאיר נתניהו במחאה נגד ארדואן - באינסטגרם

המשבר ביחסים עם טורקיה מורגש ביממה האחרונה בזירה הדיפלומטית עם שיחות נזיפה וגירוש נציגים הדדי. בנו של ראש הממשלה לא טמן ידו בצלחת והחליט להגיב בדרכו שלו בחשבון האינסטגרם. "הוא אדם פרטי, וכך גם החשבון שלו", נמסר מטעמו

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו העלה היום תמונה לעמוד האינסטגרם שלו, ובה כתב "FUCK TURKEY", בכתובת שהשתלבה עם הדגל הטורקי. נתניהו העלה את התמונה על רקע המשבר ביחסים עם טורקיה. בתגובה לפרסום התמונה נמסר מטעמו של יאיר נתניהו כי הוא "אדם פרטי, כך גם עמוד האינסטגרם שלו".

דבריו של נתניהו הצעיר מגיעים לאחר חילופי האשמות קשים בין ישראל לטורקיה, על רקע המהומות ברצועת עזה, שבהם נהרגו יותר מ-60 פלסטינים. ההידרדרות ביחסים בין שתי המדינות החלה כבר לפני יומיים בעקבות ההסלמה בעימותים בגבול רצועת עזה. תחילה אנקרה הורתה לשגרירה בתל אביב לשוב להתייעצויות. נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן אמר בנאום שנשא בלונדון כי "ישראל היא מדינת טרור שמבצעת רצח עם".

יאיר נתניהו באינסטגרם: "פאק טורקיה". מערכת וואלה! NEWS
"FUCK TURKEY". התמונה שהעלה יאיר נתניהו לאינסטגרם/מערכת וואלה! NEWS

בעקבות הדברים, ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב בחריפות לדברי ארדואן. "הוא בין התומכים הגדולים של חמאס ומכאן שאין ספק שהוא מבין היטב בטרור ובטבח", כתב בטוויטר. "אני מציע לו לא להטיף לנו מוסר". ארדואן בחר שלא לשתוק והשיב: "נתניהו הוא ראש ממשלת האפרטהייד שכובשת אדמות מידי אנשים חסר הגנה במשך יותר מ-60 שנה. יש לו דם של פלסטינים על הידיים והוא לא יכול לחמוק מפשעיו נגד טורקיה. רוצה שיעור במוסר? קרא את עשרת הדיברות".

בתוך כך, הממונה על השגרירות הטורקית אומוט דניז, הגיע היום למשרד החוץ בירושלים, לאחר שזומן לשיחת נזיפה. בפתח המשרד נדרש הממונה להציג את תעודותיו כחלק מבידוק ביטחוני - לעיני צלמים ועיתונאים שהגיעו למקום. גורמים במשרד החוץ הסבירו כי הנזיפה באה בעקבות יחס בלתי הולם לשגריר ישראל איתן נאה בנמל התעופה באיסטנבול במהלך ביצוע בידוק בטחוני מחמיר, בנוכחות מכוונת של תקשורת טורקית בדרכו חזרה לישראל השבוע.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נשיא טורקיה ארדואן במכון מחקר בלונדון, בריטניה, 14 במאי 2018. רויטרס
הסתכסך עם נתניהו נוסף. ארדואן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully