וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפס כריש עצום בחוף פלורידה - אבל זה לא הכריש שמסעיר את הרשת

16.5.2018 / 9:03

אז נכון, הבחור הזה מצולם לצד כריש מסיבי שתפס בכוחות עצמו בחופי פלורידה, אבל מי בכלל שם לב לכריש כשלוכד הכרישים שלצידו כזה חתיך הורס עם ריבועים בבטן?

@Elliot Sudal

לוכד הכרישים אליוט סודל ממשיך לצבור פופולאריות ברשתות החברתיות בזכות כשרונו בלכידת כרישים אימתניים ובזכות גופו המחוטב. בקטע מפתיע, המראה שלו מצליח להתעלות אפילו על העובדה שהוא אשכרה נלחם בכרישים - כשבפוסט האחרון בו הוא מצולם אוחז בכריש באורך 3.6 מטרים, הגולשים הצליחו להתעלם לגמרי מהכריש ולהתמקד רק בריבועים שלו בבטן. בריבועים של סודל, כן? לא של הכריש.

פוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק של האי סניבל-קפטיבה, מציג תמונות של סודל אוחז בכריש פטיש באורך 3.6 מטרים בחופי פלורידה. בפוסט נכתב שהתמונות צולמו ב-6 במאי וששני הכרישים שנתפסו תוייגו במהירות בנתוני המחקר ושוחררו בבטחה חזרה לים. "זה הדבר הכי גדול שאפשר לתפוס בחוף", אמר סודל לחדשות ווינק, "אני מתכוון, היצורים האלה חזקים. הם לוחמים טובים, אני ממש מתרגש".

הפוסט המקורי:

עוד באותו נושא

הוא חי! יצור שנראה כמו המפלצת מ"דברים מוזרים" נצפה במעמקי הים

לכתבה המלאה

תוך שבוע הפוסט צבר יותר מ-850 לייקים ו-260 תגובות. "מי מסתכל בכלל על הכריש?" כתבה אחת בתגובות כשהיא מתייחסת לסודל כאטרקציה המרכזית בתמונה. אחת אחרת כתבה: "אני לא בטוחה מה מרשים יותר - הכריש או הריבועים של הבחור הזה?". משתמשת נוספת כתבה: "ללא ספק ה'כריש' הכי יפה שראיתי על החוף".

מתברר שזו לא הפעם הראשונה שסודל תופס כותרות. הבחור, שעובד עם מנהל האוקיינוסים והאטמוספירה הלאומי, הוא צייד כרישים מזה 4 שנים. הוא תפס ושחרר יותר מ-500 כרישים ויש לו עמוד אינסטגרם עם אינספור תמונות וסרטונים המציגים את הישגיו. באפריל האחרון הוא גם תפס את תשומת לבו של סגן הנשיא מייק פנס, כששהה במהלך צד כרישים באי סניבל. הוא ניסה לתפוס "יצורי מסתורי" במשקל 230 קילוגרמים באזור בו פנס ומשפחתו הגיעו מאוחר יותר לרבוץ להנאתם. השניים נפגשו ופנס צפה בו דג מסורן קצר שן באורך 4 מטרים. על החוויות מהפגישה הוא סיפר בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו.

הפוסט על המפגש עם מייק פנס:

על אף שאוהדיו נוטים להתמקד בריבועים שלו, סודל אומר שמטרתו לעורר מודעות ליצורים הימיים. "חשוב לי לברר איך הם נעים ולמה? האם זה תלוי באיכות המים, בטמפרטורה, בשינויים האקלים, דברים כאלה", הוא אמר בהתייחסו לאהבתו למקצוע. סודל יעבוד בקיץ הקרוב עם האקווריום של ניו אינגלנד במטרה להריץ מחקר על תהליך ההגירה של הכריש הסנפירתן.

צפו באליוט סודל תופס כריש בידיים שלו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully