וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקודים ודגלי ישראל: אלפים חגגו בכיכר את הניצחון באירוויזיון

ישראלים רבים יצאו לחגוג את הניצחון הגדול בכיכר רבין, שם חלקם טבלו בבריכה ורקדו במשך שעות לצלילי השיר "Toy", שהחזיר את האירוויזיון לירושלים בפעם הרביעית. אפילו נטע אמרה בעצמה: "ראיתי את התמונות מהכיכר - זה מטורף!"

עקבו אחרינו גם באינסטגרם לתמונות נוספות

ראובן קסטרו

נטע ברזילי ניצחה אמש בגמר האירוויזיון 2018 והחזירה את האירוע לירושלים בפעם הרביעית. "תודה רבה שבחרתם משהו שונה. תודה רבה. אני אוהבת את המדינה שלנו. בשנה הבאה - בירושלים", אמרה עם ניצחונה על הבמה.

לאחר שהופיעה בליסבון מול יותר מ-11 אלף איש, זכתה ברזילי ב-529 נקודות בסך הכול. למקום השני הגיע "Fuego" הקפריסאי עם 436 נקודות ואת המקום השלישי תפס "Nobody But You" האוסטרי עם 342 נקודות. בהצבעות של ועדות השיפוט המקצועיות ישראל קיבלה 12 נקודות מסן מרינו, אוסטריה, צ'כיה צרפת ופינלנד.

כיכר רבין בתל אביב התמלאה אלפי בני אדם שרקדו במשך שעות וחגגו את ניצחונה של נטע. רבים קפצו לטבילה בבריכה בכיכר ושרו שירים כדי לחגוג את המאורע המשמח.

"ראיתי את התמונות מהכיכר. זה מטורף. איזה טירוף, איזה כיף! הזכות לשמח כל כך הרבה אנשים ואת העם שלך - זה משהו שלא הרבה אנשים מקבלים. אני גאה ונרגשת שזה המצב", אמרה הזוכה הישראלית במסיבת עיתונאים לתקשורת אחרי ניצחונה. בין היתר בירכו אותה ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה ראובן ריבלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully