וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שמערכות גופו קרסו: מת תושב הגליל שהוכש בידי נחש צפע

13.5.2018 / 8:22

תושב ביר אל-מכסור בן 30 הוכש ביום שישי בערב ופונה לבית החולים רמב"ם כשהוא מורדם ומונשם. הוא חובר למכשיר החייאה אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. מקרי הכשות מתרבים בתקופה זו של השנה

נחש הצפע שהכיש תושב ביר אל-מכסור. מד"א
נחש הצפע שהכיש את הגבר, לאחר שהומת/מד"א

תושב ביר אל-מכסור שבגליל שהוכש על ידי נחש צפע מת הלילה לאחר שמערכות גופו קרסו. הגבר פונה ביום שישי בערב לבית החולים רמב"ם שבחיפה במצב קשה מאוד כשהוא מורדם ומונשם וטופל בחדר הלם. הגבר חובר למכונת הנשמה בניסיון להציל את חייו, אך הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו.

הפרמדיקים של מד"א יואל לוינגר וגיא קרשובר סיפרו שהגיעו למקום ביום שישי סיפרו כי "כשהגענו ראינו גבר כבן 30 עם סימני הכשה בכף היד, הוא היה במצב של אי שקט ובהכרה מעורפלת. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית חולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה ולא יציב. בני המשפחה הרגו את הנחש והביאו אותו לבית החולים".

בעונה זו של השנה מתחילים הנחשים להיות מאוד פעילים בחצרות הבתים ובשטחים הפתוחים ובכך מתרבים מקרי ההכשות. בחודש שעבר אישה בת 51 מרמת הגולן וצעיר בן 22 מהגליל העליון נפגעו באורח בינוני מהכשת נחש, בשני אירועים שונים. האישה הוכשה ברגלה בעת טיול בטבע והצעיר הוכש בכף ידו בזמן עבודה. השניים מטופלים במרכז הרפואי זיו שבצפת ומצבם יציב.

עוד בוואלה! NEWS:
צרפת: הרוג ו-8 פצועים בפיגוע בפריז; דעאש קיבל אחריות
מזג אוויר: גשם קל ברחבי הארץ; טמפרטורות נמוכות מהרגיל לעונה
"חברי הכנסת לא יקבעו יותר את שכרם": הצעת החוק מגיעה להצבעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully