וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השגרירות עוברת לירושלים: ביום שני - משדר מיוחד בוואלה! NEWS

כיצד ישפיע המהלך עליו הכריז נשיא ארה"ב טראמפ על התהליך המדיני? האם ההפגנות בגבול בעזה יסלימו? האם טראמפ ינצל את ההזדמנות לחשוף את תכנית השלום? ביום ב' ב-14:00 יעקב אילון והילה קובו במשדר מיוחד עם כל פרשני וכתבי וואלה! NEWS

אתר רשמי

ביום שני, ב-14:00 מהדורת וואלה! NEWS במשדר מיוחד לפתיחת שגרירות ארצות הברית בירושלים. יעקב אילון והילה קובו בעמדות השידור באולפן השקוף בתל אביב ובעמדת השידור סמוך למתחם השגרירות החדש, יעקבו אחר ההתרחשויות בשידור חי יחד עם הפרשנים אורן נהרי, טל שלו, אמיר אורן, אבי יששכרוף ואמיר בוחבוט. כתבי וואלה! NEWS יהיו פרוסים ברחבי הארץ ויעדכנו בזמן אמת ממוקדי ההתרחשויות בגבול עזה ובבירה.

המהדורה המרכזית המלאה בהגשת יעקב אילון. מערכת וואלה!
הצטרפו למשדר המיוחד של וואלה! NEWS ביום שני ב-14:00/מערכת וואלה!

לטקס פתיחת מתחם השגרירות החדש צפויה להגיע שורה של בכירים אמריקנים, בהם חתנו ויועצו הבכיר של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, ג'ארד קושנר, ורעייתו איוונקה, שר האוצר סטיב מנוצ'ין, סגן שר החוץ ג'ון סאליבן, מושל פלורידה ריק סקוט, הסנאטור לינדסי גראהם, חבר הקונגרס ג'ו וילסון - לצד 250 אורחים נוספים מארצות הברית. במקביל להיערכות משרד החוץ לאירוע, במערכת הביטחון נערכים לאפשרות של עליית מדרגה בהפגנות בגבול עזה. כמו כן, לא ברור עדיין מה יעלה בגורלו של התהליך המדיני בעקבות החלטת טראמפ בנושא, והאם מעבר השגרירות אכן ישמש הזדמנות עבורו להציג את תכנית השלום החדשה שלו. הצטרפו למשדר המיוחד של וואלה! NEWS.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מתחם השגרירות האמריקנית, ירושלים, 2 במאי 2018. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
מתחם שגרירות ארצות הברית בירושלים/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully